معتمد با شکست دادن نیک پا یک قدم تافینال فاصله دارد(718)

معتمد با شکست دادن نیک پا یک قدم تافینال فاصله دارد(718)
اما در دور دوم از رقابت های تکواندو المپیکی وزن منهای 68 کیلو گرم محمد باقری معتمد موفق شد با شکست نماینده افغانستان راهی مسابقه پای فینال شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛محمد باقری معتمد تکواندو کار وزن دوم المپیکی کشورمان در حالی به مصاف روح الله نیک پا از افغانستان رفت که دربازی نخست خود موفق شد مقتدرانه حریفی از کشور آفریقای مرکزی را شکست دهد.
محمد باقری معتمد در راند اول با شگرد ساق گیری حریف مواجه شد که بیشتر تاکتیک لوپز آمریکایی برای بردن است اما معتمد توانست این راند را یک بر صفر به نفع خود خاتمه دهد.در راند دوم نیز معتمد یک امتیاز دیگر گرفت تا دو امتیازی شود ولی نیک پا یک ضربه صورت 3 امتیازی زد تا 3 بر 2 جلو بیفتد اما معتمد یک امتیاز دیگر گرفت تا 3 بر 3 این راند خاتمه یابد با این تفاوت که معتمد اخطار دارد.اما در راند سوم معتمد یک امتیاز گرفت ولی به دلیل دریافت اخطار بعدی یک امتیاز به حریف داد تا نتیجه  4 بر 4 مساوی شود  و کار به راند طلایی بکشد.در راند طلایی معتمد زیرکانه و با فرصت طلبی یک امتیاز گرفت تا راهی مسابقه پای فینال شود.
محمد باقری معتمد در دور سوم باید برای رسیدن به فینال با دیگو سیلوا از کشور   برزیل مسابقه دهد که موفق شده بود حریف اردنی خود را شکست دهد.
در ادامه رقابت های این وزن سورت تزگل از ترکیه و مارتین استامپر از انگلستان به ترتیب با شکست رقبای اوکراینی و صربستانی به مرحله بعد صعود کردند تا برای رسیدن به فینال به مصاف یکدیگر بروند.

۱۹ اَمرداد ۱۳۹۱ ۲۰:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.