معتمد گام اول را محکم برداشت(711)

معتمد گام اول را محکم برداشت(711)
در دومین روز از رقابتهای تکواندو المپیک لندن محمد باقری معتمد به عنوان نخستین نماینده تکواندو کشورمان بر روی شیاپچانگ رفت و توانست بر حریف آفریقای مرکزی خود غلبه کند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این مسابقه در سالن اکسل و در 3 راند برگزار شد که محمد باقری معتمد نماینده وزن دوم المپیکی کشورمان در آخرین مسابقه دور اول این وزن دیوید بویی از آفریقای مرکزی را برد.
محمد معتمد در راند اول اگر چه در ابتدا 1 امتیاز عقب افتاد ولی در ادامه با دو اخطار پیاپی به حریف آفریقای مرکزی دادن نتیجه 1 بر 1 مساوی شد تا با کسب یک امتیاز دیگر راند اول را 2 بر 1 برده باشد.اما در راند دوم معتمد یک امتیاز دیگر گرفت تا 3 امتیازی شود و در پایان نتیجه راند دوم را با امتیاز دیگری که گرفت 4 بر 1 تمام کرد.نماینده کشورمان در راند سوم به اداره مسابقه پرداخت و همچنین با بهره گیری از فرصت امتیاز بگیرد وی توانست یک امتیاز دیگر بگیرد ولی به دلیل خروج از شیاپچانک اخطار دوم خود را گرفت تا حریفش 2 امتیازی شود و معتمد 5 امتیازی نماینده کشورمان در ادامه به اداره بازی پرداخت و سپس دو امتیاز دیگر گرفت تا در نهایت 7 بر 2 پیروز میدان شود.
معتمد بازی بعدی خود راباید با روح الله نیک پا از افغانستان مبارزه کند که حریف لهستانی خود را برده بود.
در دیگر مسابقات این وزن در وزن منهای 68 کیلو گرم سروت تزگل از ترکیه بعد از غلبه بر نماینده آمریکا به دور دوم صعود و باید با هوسارف اوکراینی مبارزه کند که نماینده استرالیا را برده بود.
دمیر فجزیک از صربستان که پیتر لوپز آمریکایی را برده بود باید با مارتین استامپر انگلیسی مسابقه دهد که حریف مکزیکی را برده بود.
محمد ابولبیده از اردن بعد از پیروزی بر ایسام محمد از نیجریه باید با دیگو سیلوا برزیلی مسابقه دهد که کیم کره ای الاصل ازبکستانی را در راند طلایی برده بود.



۱۹ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۶:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.