کره دستش به طلا نرسید؛درخشش ماتادورها در روز نخست رقابت های تکواندو (706)

کره دستش به طلا نرسید؛درخشش ماتادورها در روز نخست رقابت های تکواندو (706)
روز نخست رقابتهای تکواندو المپیک لندن برگزار و نکته قابل توجه آنکه کره جنوبی تنها یک مدال آنهم در بخش مردان از جنس نقره بدست آورد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک،مسابقات تکواندو المپیک لندن روز گذشته در وزن اول مردان و زنان برگزار شد که البته ایران نماینده ای در روز نخست نداشت.ولی در وزن اول زنان یا منهای 49 کیلو گرم وجین کو از کشور چین طلا گرفت.یاکو انریکو از اسپانیا نقره گرفت و چاناپیت سوان خام از تایلند و زانینو لوسیا از کرواسی موفق به کسب مدال مشترک برنز شدند.

اما در وزن اول المپیکی مردان منهای 58 کیلو گرم بونیلا کونزالس از اسپانیا طلا گرفت.دائو هون لی از کره جنوبی نقره گرفت و الکسی دنیسنکو از روسیه و اسکار ونزو از کلمبیا مشترکا برنز گرفتند.

حضور دو تکواندو کار اسپانیایی در روز اول مسابقات آنهم در فینال مردان و زنان و کسب یک مدال طلا و نقره تعجب بسیاری از کارشناسان حاضر در سالن را بر انگیخت و این امر ممکن است روحیه نیکولاس گارسیای اسپانیایی را که باید فردا به مصاف یوسف کرمی برود را بالا ببرد.

تا ساعاتی دیگر در روز دوم این رقابتها محمد باقری معتمد در وزن منهای 68  به مصاف حریف آفریقای مرکزی خود می رود و فردا جمعه 20 مرداد هم سوسن حاجی پور و یوسف کرمی باید به مصاف حریفان اسپانیایی و استرالیایی خود بروند.

۱۹ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۴:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.