کمیته فرهنگی ستاد تدارکاتی برگزار می کند؛ برپایی کلاسهای هنری برای اردونشینان رشته های مختلف

کمیته فرهنگی ستاد تدارکاتی برگزار می کند؛ برپایی کلاسهای هنری برای اردونشینان رشته های مختلف
کمیته فرهنگی کمیته ملی المپیک بمنظور پر کردن اوقات فراغت اردونشینان رشته های مختلف ورزشی برای آنها کلاسهای آموزشی و هنری برپا می کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ شعبانی رئیس کمیته فرهنگی ستاد تدارکاتی بازیهای آسیایی و المپیک در حاشیه نشستی که با حضور اعضای هیات اجرایی کمیته المپیک برگزار شد ضمن تاکید بر توجه ویژه به مسایل روحی و روانی اردونشینان و جلوگیری از تمرین زدگی آنها بیان داشت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده و بررسی های که روی مدت زمان حضور اردونشینان در اردوهای آماده سازی صورت گرفت، برنامه های آموزش خط، نقاشی، فیلمبرداری، عکاسی، آموزش کامپیوتر، استفاده از امکانات سایت های مختلف و آموزش نحوه استفاده از فن آوری های جدید برای پرکردن اوقات فراغت ورزشکاران در اردوها پیش بینی شده که بزودی استارت این فعالیت های آموزشی را خواهیم زد.
وی ادامه داد: مدت زمانی که اکثر ورزشکاران رشته های مختلف در اردوهای آماده سازی برای تمرین به خود اختصاص می دهند چیزی حدود دو نوبت تمرین دو ساعته است و اردونشینان رد باقی ساعات شبانه روز برنامه خاصی ندارند و همین بی برنامگی باعث ایجاد خیلی مسایل از جمله تمرین و اردو زدگی می شود. به همنی خاطر برنامه های ویژه ای در نظر گرفته ایم تا ضمن پر کردن اوقات فراغت آنان بتوانیم گامی مهم در بالا بردن سطح آگاهی های علمی و فرهنگی آنان برداریم.
شعبانی یاد آور شد:برنامه های مورد نیاز برای ارزشیابی برنامه ها یمان نیز صورت پذیرفته و قصد داریم با نظرخواهی از ورزشکاران طوری فعالیت نماییم تا برنامه های در نظر گرفته شده اثر بخشی کافی راداشته باشد.
وی در ادامه به نقش اساسی و کلیدی مربیان در جهت برگزاری هر چه مطلوب تر برنامه های فرهنگی داشاره کرد و افزود: مربیان باید الگو و اسطوره باشند تا ورزشکاران به آنها تأسی نمایند. برگزاری کلاسهای آداب معاشرت و آشنا نمودن ورزشکاران با مسائل بین المللی و شناخت فرهنگ کشورها نیز از اهم فعالیت های این کمیته است که باید با همکاری مربیان تیم های ملی پیاده شود.

۱۸ اَمرداد ۱۳۸۸ ۱۱:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.