افشارزاده: ورزش ایران دو حماسه بزرگ آفرید(690)

افشارزاده: ورزش ایران دو حماسه بزرگ آفرید(690)
دبیرکل کمیته ملی المپیک کشورمان موفقیت‌های ورزش ایران در المپیک 2012 لندن را دومین حماسه بزرگ ورزش ایران طی سال‌های اخیر دانست.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از خبرنگار اعزامی به لندن، بهرام افشارزاده در مورد موفقیت‌های روز اخیر کاروان ورزشی ایران در المپیک 2012 لندن ضمن بیان مطلب فوق گفت: موفقیت ورزش ایران در المپیک لندن با مدال برنز کیانوش رستمی آغاز و با مدال طلای سوریان به بهترین شکل ادامه پیدا کرد.

وی افزود: در ادامه هم فرنگی‌کاران کشورمان با کسب دو مدال طلای ارزشمند دیگر توسط امید نوروزی و قاسم رضایی، ضمن کسب قهرمانی این رشته در المپیک، با مدال‌های ارزشمند بهداد سلیمی، سجاد انوشیروانی و احسان حدادی زمینه‌ساز ثبت بهترین نتیجه تاریخ ورزش ایران در المپیک شدند.

دبیرکل کمیته ملی المپیک کشورمان که با بخش خبری شبکه ورزش گفتگو می‌کرد، ادامه داد: بعد از المپیک 2008 پکن، با انتخاب دو برنامه استثنایی، مسئولان ورزش کشورمان برای حضور در مسابقات مهم برنامه‌ریزی کردند که ورزشکاران در ابتدا با کسب 20 مدال طلا حماسه بزرگی را در بازی‌های آسیایی 2010 گوانگجو و سپس حماسه بزرگتری را در المپیک لندن رقم زدند.

وی خاطرنشان کرد: البته حماسه‌سازی ورزش ایران در المپیک 2012 لندن قطعا تا روز دوشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت و این انتظار وجود دارد تا مدال‌های رنگارنگی در کشتی آزاد و تکواندو کسب کنیم و عملکرد کاروان ایران در این رقابت‌ها را استثنایی‌تر کنیم.

افشارزاده در پایان تصریح کرد: باید از پدر و مادر و خانواده این ورزشکاران نیز تشکر ویژه‌ای کرد که ضمن پرورش این جوانان برومند، روزهای سختی دوری از آنها را تحمل کردند، همچنین از این قهرمانان کشور که برای ورزش ایران افتخارآفرینی کردند هم تشکر ویژه‌ای داریم.
۱۸ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۹:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.