حریف نخست کرمی در یک نگاه؛ گارسیا بلند قامت ومحتاط(686)

حریف نخست کرمی در یک نگاه؛ گارسیا بلند قامت ومحتاط(686)
یوسف کرمی کاپیتان تیم ملی تکواندو در نخستین بازی خود به مصاف یکی از بهترینهای تکواندو اسپانیا و اروپا به نام گارسیا می رود تکواندو کاری بلند قامت و بد تاکتیک که خبر از گروهی سخت برای کرمی می دهد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛اما در روز جمعه  ودر وزن 80- کیلوگرم مردان یوسف کرمی ساعت 13:45 به وقت تهران به مصاف "نیکولاس گارسیا " از اسپانیا میرود. این اسپانیایی نفر پنجم رنکینگ جهانی در این وزن است.
از نکات جالب قرعهکشی این وزن رویارویی رامین عزیزف نفر اول رنکینگ جهانی با استیون لوپز آمریکایی است. در واقع قرعه یوسف کرمی را باید سخت تر از قرعه های دیگر هموطنان او یعنی معتمد و حاجی پور دانست که این امر به دلیل رنکینگ المپیکی وی بود.

گارسیا بلند قامت ومحتاط
نیکولاس گارسیا: (20/06/1988)
مبارز قابل احترامی است هر چند که شکست مقابل ایرانی ها را بارها تجربه کرده است.
قهرمان نوجوانان اروپا در باکو 2005، در مسابقات 2008 اروپا و 2009 جهانی دانمارک حضور در فینال را تجربه کرده است.
نیکولاس در یونیورسیاد سال 2008 بلگراد 7 – 8 به روح ا... طالبی باخت. در فینال جهانی کپنهاگ هم صفر – صفر مقابل استیون لوپز آمریکایی متوقف شد.
گارسیا در انتخابی المپیک لندن هم مبارزه پای فینال را 3 – 7 به یوسف کرمی باخت تا بعد از شکست برابر مائورو سارمینتو با نتیجه 5 – 6 راهش برای مسافرت لندن طولانی تر شود.

این اسپانیایی در مسابقات کسب سهمیه سال 2012 کازان نتیجه مبارزه پای فینال را به آرمن یرمیان ارمنی 6-7 واگذار کرد تا اینکه سرانجام با پیروزی بر برادلی دانمارکی آنهم با نتیجه 10 بر 3 مسافر لندن شد .البته گارسیا در تورنمنت کلاس A منچستر هم به آرون کوک انگلیسی 7 – 10 باخت و این پایان شکستهای او مقابال کوک انگلیسی نبود چرا که در مسابقات قهرمانی اروپا 2012 منچستر بعد از شکست دادن مائورو سارمینتو ایتالیایی با نتیجه 10-5 در پای فینال دوباره 8-10مغلوب آرون کوک شد تا برنز بگیرد.

خصوصیات فنی: برگ برنده گارسیا قامت بلند اوست وگرنه  از نظر تکنیکی چیز خاصی ندارد. نیکولاس برنامه خاصیر برای مسابقات خود ندارد ولی راه بردن را بلد است. گارسیا مبارزی است با بالاهای کشیده و هوش معمولی. اگر این اسپانیایی کمی بر قدرت بدنیش بیفزاید و جنگنده ظاهر شود برای هر حریفی خطر ناک است البته از کجا معلوم شاید برای المپیک لندن به دنبال اجرای همین راهکار باشد که در این صورت خطرناک جلوه می کند.

۱۸ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۸:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.