روزبهانی تا مدال المپیک یک 3 راند دیگرفاصله دارد(682)

روزبهانی تا مدال المپیک یک 3 راند دیگرفاصله دارد(682)
احسان روز بهانی برای گرفتن نخستین مدال المپیکی بوکس یک 3 راند دیگر فاصله دارد آنهم برابر حریفی که نایب قهرمانی جهان است.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛آدیلبک نیازمبیتوف  بوکسور تیم ملی قزاقستان  و نایب قهرمان جهان در سال 2011 آیا کار سختی برابر نماینده بوکس ایران خواهد داشت و یا اینکه روز بهانی همچون مسابقه قبلی خود تا آخرین ثانیه ها بر پیروزی می جنگد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک :این مبارزه که ساعت 2:30 دقیقه بامداد در وزن 81 کیلو گرم و در دور یک چهارم نهایی برگزار می شود جدالی برای ماندن در بین مدال آوران المپیک و یا حذف از این بازیهاست.آدیلبک نیازمبیتوف" بوکسور تیم ملی قزاقستان از قدرت بدنمی بسیاری برخوردار است و اگر نماینده کشورمان بتواند وی را ببرد شاید با ارزش ترین پیروزی ایران را در المپیک لندن کسب کرده باشد.
نیاز‌مبیتوف بوکسور 23 ساله‌ تیم ملی قزاقستان نشان طلای مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در سال 2007(به میزبانی قزاقستان)، نشان برنز مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان در سال 2010(مغولستان)، نشان نقره مسابقات قهرمانی جهان در سال 2011(به میزبانی باکو) را در کارنامه ورزشی خود دارد و با توجه به سبک بوکس روسی آنها بدون تردید شاهد مبارزه نفس گیری بین این دو خواهیم بود.

۱۸ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۸:۱۰

نظر مخاطبان

کامران
۱۳۹۱/۰۵/۱۸
0
0
0

واقعا از ته دل میخوامو امیدوارم شاهد پیروزی این دلاورمون باشیم


نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.