داوران دیدار سعید عبدولی محروم شدند(669)

داوران دیدار سعید عبدولی محروم شدند(669)
رئیس فدراسیون جهانی کشتی، داوران دیدار سعید عبدولی، فرنگی‌کار کشورمان را محروم کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از خبرنگار اعزامی؛ در دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی وزن 66 کیلوگرم کشتی فرنگی، داور بلاروس که به عنوان داور وسط دیدار سعید عبدولی و استیو گینو از فرانسه را قضاوت می‌کرد با بی‌عدالتی حق نماینده کشورمان را پایمال کرد و در نهایت دست کشتی‌گیر فرانسوی به عنوان فرد پیروز بالا رفت.
پس از این موضوع که با اعتراض رسمی مسئولان ورزش کشورمان که در لندن حضور داشتند و اعتراضات خودجوش مردمی با ارسال ایمیل‌های اعتراضی به رئیس فدراسیون جهانی کشتی و ساختن صفحات اعتراضی در فضای مجازی همراه بود؛ مارتینتی، رئیس فیلا، رأی به محرومیت داوران این دیدار داد.

 

۱۸ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۳:۴۸

نظر مخاطبان

امیر
۱۳۹۱/۰۵/۱۸
0
0
3

داور که حقش بودحذف شه ولی آقای سعید عبدولی که حقش نبود طلا نگیره .داور رفت به جهنم ولی یک فکری به حال کشتی کارمان باید انجام بدیم ایا امکان ندارد با اعتراظاتمان دوباره کشتی کارمان را به مقام اول بفرستیم ؟(لطفا جواب این سوال را به ایمیل بنده بفرستید). حق
آقای عبدولی طلا بوده و صد در صد هم طلا میگرفته پس ما وظبفه داریم جاییزه ای که به مدال آوران طلا میدادند به آقای عبدولی هم بدهند درست به اندازه مدال طلا. ما نمیتوانیم 4 سال زحمت این ورزشکار راناددیده بگیریم و به خاطر یک داورنامرد ازمردانگی بگزریم

جمشید
۱۳۹۱/۰۵/۱۸
0
0
0

خدا از بانی کار نگذرد وبه زمین گرم بزندشون.

مهرداد
۱۳۹۱/۰۵/۱۸
0
0
0

آخرش که چی؟ چی به عبدولی میرسه؟ حداقل یه پاداشی بدن بهش

عاطفه
۱۳۹۱/۰۵/۱۸
0
0
0

]چه فایده ما که از یه طلا محروم شدیم.زورمون بهشون همین قدر میرسه؟

فرهاد
۱۳۹۱/۰۵/۱۸
0
0
0

به نام خدا اگر داور مسابقه ی عبدولی وفرانسوی ذره ای وجدان داشته باشد مسلما در دادگاه وجدان محکومیت خود را خواهد پذیرفت و تا آخر عمر شرمنده کشتی جهان و مخصوصا ملت شریف ایران خواهد بود .هرچندکسب مدال در المپیک ارزشمنداست ولی از نظر ملت شریف ایران پهلوانانی
چون عبد ولی همانطور که رئیس جمهور عزیز ما فرمودند پهلوان وقهرمان می باشند و ما مردم ایران به افرادی چون این جوان عزیز افتخار می کنیم .

کمالی
۱۳۹۱/۰۵/۱۸
0
0
0

اعتراض

leila
۱۳۹۱/۰۵/۱۸
0
0
0

واقعا خسته نباشند...اخراج شدن اونا چه سودی واسه آقای عبد ولی داره؟جواب اینهمه زحمتشونو کی میده؟ جای خالی مدال طلایی که با نامردی ازش گرفتنو کی می خواد بده؟

رضوی
۱۳۹۱/۰۵/۱۸
5
0
0

واقعا محرومیت داور جای مدال مارا پر می کند

یکتا
۱۳۹۱/۰۵/۱۸
0
0
0

سلام تورو خدا جایزه ای که برای مدال طلا در نظر گرفتین به سعید عبدولی بدین.توروخدا این جوون رو شاد کنید.جیگرمون براش کباب شد.برای کوری چشم هرکی پیروزی ایران و ایرانی رو نمیبینه با عبد ولی مثل طلا ببرخورد کنید که اگه میزاشتن با کشتی های زیباش سربلند و شادمون
میکرد.به خدا دل همه مردم هم شاد میشه اگه باهاش مثل طلا برخورد کنید و جایزه اش رو هم بدین.خدا ازتون راضی باشه...این حرفهارو به گوش مسئولین برسونید...به خدا دلمون آتیش گرفته!

ferbod
۱۳۹۱/۰۵/۱۸
0
0
0

masulan bayad ta akhar pygiri konand va kutah nayan

رضایی
۱۳۹۱/۰۵/۱۸
0
0
0

سلام.خسته نباشید.ممنون از ورزشکاران عزیز ک دل مردم ایران رو شاد کردن.مسابقه دیشب خیلی نا عادلانه بود وقتی آقای عبد ولی گریه کردن ما هم باهشون گریه کردیم.واسشون ارزوی موفقیت دارم.

زینب
۱۳۹۱/۰۵/۱۸
0
0
0

قهرمان ایرانی فریاد اعتراضت را خدا هم شنید


نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.