انوشیروانی: احساسم قابل وصف نیست(659)

انوشیروانی: احساسم قابل وصف نیست(659)
وزنه‌‌بردار دسته فوق سنگین ایران در رقابت‌های المپیک 2012 لندن گفت: پس از کسب مدال نقره در میدان بزرگی مانند المپیک نمی‌توانم احساسم را بیان کنم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از خبرنگار اعزامی به لندن، سجاد انوشیروانی پس از کسب مدال نقره دسته فوق سنگین وزنه‌برداری گفت: المپیک نهایت ورزش و بزرگترین میدان ورزشی است. خدا را شکر می‌کنم توانستم در این میدان بزرگ عملکرد خوبی داشته باشم. تلاش می‌کنم به لطف خدا در مسابقات آینده به این روند ادامه دهم. هدف من و بهداد سلیمی همیشه موفقیت ایران بوده است.
وی با بیان اینکه خوشحالم تلاش وزنه‌برداران در مسابقات المپیک به ثمر نشسته، خاطرنشان کرد: حدود 2 سال و نیم است که از ناحیه زانو آسیب دیده‌ام، اما با این حال نسبت به رقابت‌های جهانی توانستم در حرکت یک ضرب 6 کیلو و در حرکت دو ضرب 4 کیلو و در مجموع 10 کیلو رکوردم را افزایش دهم.
وزنه‌‌بردار فوق سنگین ایران در رقابت‌های المپیک 2012 لندن عنوان کرد: احساسم را نمی‌توانم به زبان بیاورم. من و بهداد هدفمان این بود که پرچم ایران را در مسابقات المپیک برافراشته کنیم که خوشبختانه این موضوع محقق شد.
انوشیروانی درمورد اینکه چرا وزنه‌برداران در تمرینات عملکرد بهتری دارند اظهار داشت: کم کردن وزن و استرس مسابقات موجب می‌شود شرایط در مسابقات کمی دشوار شود. خدا را شکر می‌کنم که وزنه‌برداران ایران نتیجه فوق‌العاده‌ای کسب کردند که این نتیجه حاصل تلاش تمام مسئولان و دعای خیر مردم بود.

۱۸ اَمرداد ۱۳۹۱ ۰۱:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.