مارتینی: انتظار چنین عکس العمل تندی از ایرانی‌ها نداشتم(640)

مارتینی: انتظار چنین عکس العمل تندی از ایرانی‌ها نداشتم(640)
رئیس فدراسیون جهانی کشتی در واکنش به ارسال ایمیل‌های اعتراضی از سوی علاقمندان ایرانی گفت: انتظار چنین عکس العمل تندی را از ایرانی‌ها نداشتم.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از خبرنگار اعزامی به لندن،  پس از شکست سعید عبدولی فرنگی کار وزن 66 کیلوگرم کشورمان در دیدار یک چهارم نهایی مقابل کشتی‌گیر فرانسوی که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان با ناداوری همراه بود خیل عظیمی از علاقمندان ایرانی با ارسال ایمیل‌های اعتراضی به رئیس فدراسیون جهانی کشتی نارضایتی خود را از این بی عدالتی نشان دادند.

رافائل مارتینتی رئیس فیلا در این باره گفت: انتظار چنین برخوردی را نداشتم. ایمل‌های فراوانی از سوی ایرانی‌ها به دست من رسید که مضمون خیلی تندی داشت.

وی ادامه داد: همه کشورها را به عنوان رئیس فیلا به یک چشم می‌بینیم اما در حملات مرا خطاب قرار دادند و انتقادها به سوی من بود. انتظار چنین عکس العمل تندی را از سوی ایرانی‌ها نداشتم.

محمد علی‌آبادی رئیس کمیته ملی المپیک هم در این باره گفت: مارتینتی از این موضوع بسیار ناراحت است چون ایمیل‌های زیادی او را مورد هجمه قرار داده است، ولی ما با جدیت پیگر ناداوری در دیدار عبدولی هستیم.

وی ادامه داد: به مارتینتی گفتم اگر ایمیلی هم از سوی هواداران کشتی برای شما ارسال می‌شود از روی ناراحتی است. روابط فدراسیون کشتی ایران و فیلا مانند گذشته روابط خوب و صمیمانه است. از علاقمندان کشتی هم خواهش می‌کنیم اگر اعتراضی دارند اجازه دهند از مجاری قانونی پیگیری شود و  از بیان توهین خودداری کنند

منبع:فارس.

۱۷ اَمرداد ۱۳۹۱ ۲۳:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.