پولادگر:تکواندو کاران در شرایط ایده آلی قرار دارند(637)

پولادگر:تکواندو کاران در شرایط ایده آلی قرار دارند(637)
تیم ملی تکواندو از بدو حضور در دهکده ورزشکاران زیر نظر کادر فنی 3 جلسه تمرین کرده و ملی پوشان در شرایط ایده آلی قرار دارند.
سید محمد پولادگر،رئیس فدراسیون تکواندو در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک اظهار داشت:تکواندو کاران از بدو حضور در دهکده ورزشکاران سه جلسه زیر نظر کادر فنی تمرین کرده و از نظر روحی روانی نیز شرایط خوبی دارند و هر 3 نماینده کشورمان برای مبارزه با حریفان خود آماده اند.
وی در خصوص شرایط ورزشکاران ایرانی حاضر در دهکده ورزشکاران خاطر نشان کرد:خوشبختانه کسب مدال از سوی قهرمانان ارزنده کشتی و وزنه بردری شرایط بسیار مطلوبی را در بین دیگر ورزشکاران بوجود آورده و حضور مسئولان محترم وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در کنار تیم های ملی شرایط مطلوبی را در بین کاروان اعزامی بوجود آورده است جا دارد موفقیت های وزنه برداری و کشتی را به مسئولین و کادر فنی آن تبریک بگویم.
وی در خاتمه ضمن اشاره به حریفان تکواندو کاران حاضر در المپیک تصریح کرد:در خصوص مسائل فنی و رقبای هوگوپوشان تیم ملی فقط سر مربی می تواند اظهار نظر کند ولی فدراسیون در این مدت هر آنچه در توان داشت برای آماده سازی ملی پوشان خود انجام داد و در این ایام لیالی قدر محتاج دعای خیر مردم هستیم تا بتوانیم همچون دوره های گذشته پرچم کشورعزیزمان را در المپیک لندن به اهتزاز در آوریم.

۱۷ اَمرداد ۱۳۹۱ ۲۲:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.