دکتر علیجانی: نظارت بر عملکرد مربییان خارجی باید افزایش یابد/ باید برای استفاده بهینه از توان آنان برنامه ریزی کنیم

دکتر علیجانی: نظارت بر عملکرد مربییان خارجی باید افزایش یابد/ باید برای استفاده بهینه از توان آنان برنامه ریزی کنیم
اعتقاد دارم برای نتیجه گیری بهینه از توانایی و تجربیات مربیان خارجی شاغل در کشور باید ضمن برنامه ریزی دقیق نظلرتمان را بر عملکرد آنان بیشتر کنیم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ دکتر عیدی علیجانی رئیس کمیته علمی ستاد تدارکاتی بازیهای آسیایی و المپیک ضمن بیان مطلب فوق بیان داشت: چنانچه نظارت کافی بر عملکرد مربیان خارجی وجود نداشته باشد تا 50 درصد از توانایی آنها کسر خواهد شد، بنابراین پیشنهاد می گردد کمیته مربیان ستاد با حضور هر یک از روسای فدراسیون ها وضعیت مربیان تحت پوشش را  بررسی و گزارش کار را برای هیئت اجرایی ارائه نمایند.
وی در ادامه افزود: اعتقاد دارم برای نتیجه گیری بهینه از توانایی و تجربیات مربیان خارجی شاغل در کشور باید ضمن برنامه ریزی دقیق نظلرتمان را بر عملکرد آنان بیشتر کنیم.
وی با اشاره به اینکه مربیان باید انگیزه لازم را برای کار شبانه روزی و آماده سازی ملی پوشان داشته باشند گفت: باید قبول کنیم وضعیت حقوقی مربیان بخصوص مربیان داخلی چندان مناسب نمی باشد و به همین دلیل نیز باید مورد بررسی قرار گیرد.
دکتر علیجانی در پایان گفت: با توجه به برنامه ریزی های اساسی و بنیادی زمان بندی شده توسط کمیته مربیان، امیدواریم با حمایت های کمیته ملی المپیک و همکاری فدراسیون ها، این کمیته بتواند با برنامه های راهبردی و نظارتی، راه را برای حضور هرچه مثمرثمرتر تیم های ملی کشورمان در بازی های گوانگجو و لندن هموارتر نماییم.
۱۸ اَمرداد ۱۳۸۸ ۰۸:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.