مسعود مصطفی جوکار : اسماعیل پور می تواند در المپیک موفق شود(621)

مسعود مصطفی جوکار : اسماعیل پور می تواند در المپیک موفق شود(621)
دارنده مدال نقره المپیک آتن در وزن 60 کیلوگرم گفت : ناشناخته بودن مسعود اسماعیل پور می تواند به موفقیت وی کمک کند.
مسعود مصطفی جوکار در گفت و گو با سایت کمیته ملی المپیک در ادامه مطلب فوق افزود : در ناشناخته بودن بهتر می شود مدال گرفت ولی تجربه هم به کمک می آید. هر دوی این عوامل در ورزش می تواند عامل موفقیت باشد. مسعود اسماعیل پور به علت این که مدال جهانی ندارد به همین دلیل هم آنالیز نشده است. خود من در المپیک آتن از این مزیت ناشناخته بودن استفاده کرده و موفق شدم .
وی ادامه داد : مسابقات المپیک با رقابت های جهانی تفاوت دارد و کیانوش رستمی در وزنه برداری جو سنگین المپیک را حس و به آن معترف است. رسول خادم به عنوان کسی که 2 مدال المپیک در کارنامه خود دارد، فضای حاکم بر مسابقات لندن را خوب می شناسد. به همین دلیل تیم را با فاصله زمانی کم به مسابقات اعزام کردند که این خود یک حسن است.
دارنده مدال نقره المپیک آتن خاطر نشان کرد : تیم های کشتی آزاد و فرنگی می توانند مزد زحمات 9 ماهه خود را بگیرند و باید از نظر روحی و روانی تیم در شرایط مطلوبی قرار گیرد. انشاالله که با شروع خوب در کشتی فرنگی و کسب دو مدال طلای سوریان و نوروزی در نهایت شادی مردم بیش از این شود.
مصطفس جوکار در پایان اظهار داشت : مسعود اسماعیل پور در وزن 60 کیلوگرم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و پتانسیل گرفتن مدال را دارد ولی با این وجود همه چیز روی تشک مشخص می شود. هر کشتی گیر باید روی تشک به بهترین وجه ممکن فعل خواستن را صرف کند.

 


۱۷ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۴:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.