مربی تیم ملی کشتی فرنگی: حیف شد باباجان‌زاده مدال نگرفت/نوروزی شاهکار کرد(598)

مربی تیم ملی کشتی فرنگی: حیف شد باباجان‌زاده مدال نگرفت/نوروزی شاهکار کرد(598)
فرهاد اسماعیل نژاد گفت: واقعا حیف شد که بشیر باباجان‌زاده نتوانست مدال المپیک را بگیرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک  به نقل از خبرنگار اعزامی به لندن، مربی تیم ملی کشتی فرنگی اظهار کرد: وقتی دو حریف اصلی او یعنی لوپز و کایال در گروه او نیفتادند و حسن باروئف روسی مقابل رقیب ارمنستانی باخت همه چیز مهیا شده بود تا باباجان‌زاده به مدال المپیک برسد، اما در کشتی سوم با رقیب سوئدی بدنش نکشید و جواب نداد که نمی‌دانم چرا این گونه شد. واقعا حیف شد که بشیر مدال نگرفت. امیدوارم او برای المپیک بعدی زحمت بیشتری بکشد.
وی درباره‌ی مدال طلای نوروزی گفت: نوروزی از کشتی دوم و سوم راه افتاد و سه عنوان‌دار جهان را برد. او در المپیک شاهکار کرد.
مربی تیم ملی در مورد حذف حبیب‌الله اخلاقی در وزن 84 کیلوگرم گفت: درست است که در وقت اول داوری یک مقدار به سود حریف کوبایی بود اما دو سال است که به اخلاقی گفته‌ام که از نظر تکنیکی تنها با زیر کتف زدن و هل دادن نمی‌شود مدال گرفت. اخلاقی کشتی‌گیر بسیار زحمت‌کش و بااخلاقی است اما باید از لحاظ تکنیکی و تاکتیکی در عملکرد خود تغییر ایجاد کند. او تنها به یک روش نمی‌تواند همیشه موفق باشد.
وی به قهرمانی حمید سوریان اشاره کرد و گفت: سوریان باهوش‌ترین و فنی‌ترین کشتی‌گیر جهان است که باید به مربیان او و برادرش تبریک گفت. باید بگویم که جای ناصر نوربخش در لندن خالی است چرا که او در 5 ماه گذشته با هزار ترفند از سوریان کار کشید و نقش زیادی در قهرمانی او داشت.
۱۶ اَمرداد ۱۳۹۱ ۲۳:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.