علی آبادی: نتایج کشتی فرنگی تاریخی است(588)

علی آبادی: نتایج کشتی فرنگی تاریخی است(588)
طلای سوریان و حالا قطعی شدن نقره امید نوروزی کار بسیار بزرگی بوده که امیدوارم با دعای خیر مردم نوروزی هم طلا بگیرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛محمد علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک که عصر امروز برای تماشای رقابت ورزشکاران کشورمان وارد لندن شده بود، با حضور در سالن اکسل نبرد فرنگی‌کاران ایران را با حریفان از نزدیک تماشا کرد.

وی با حضور در جمع خبرنگاران گفت:‌ خدا را شکر کشتی‌گیران فرنگی عملکرد بسیار خوبی داشتند و بعد از 40 سال کشتی فرنگی صاحب مدال المپیک شد.

وی ادامه داد: از 40 سال گذشته با وجود سعی و تلاش برای رسیدن به مدال ناکام بودیم اما این دوره در لندن اتفاق بزرگی افتاد که دلنواز و امیدبخش بود.

علی‌آبادی افزود: با طلای سوریان و قطعی شدن نقره امید نوروزی نتایج بسیار درخشانی در کشتی فرنگی گرفته‌ایم که امیدوارم در دو وزن باقیمانده هم موفق به کسب مدال شویم.

وی عنوان کرد:‌ حضور پرشور ایرانیان مقیم انگلستان نشان از عشق آنها به ایران و پرچم کشورمان دارد که اگر طلای امشب نوروزی قطعی شود و با دو شانس دیگری که داریم یک اتفاق بزرگ دیگر در کشتی فرنگی به وقوع خواهد پیوست.

علی‌آبادی افزود:‌با دعای خیر ملت و حمایت ایرانیان مقیم انگلیس که جانانه ورزشکاران را حمایت کردند نتایج درخشانی بدست آمد که این حضور پرقدرت نشان از عشق ایرانیان به پرچم سه رنگ کشورمان دارد.

وی در پاسخ به این سؤال که چه برنامه‌ای برای ساماندهی تماشاگران ایرانی در روزهای باقیمانده در المپیک دارد، گفت: خوشبختانه پیش از شروع المپیک کمیته‌ای را از ایرانیان مقیم انگلیس و مسئولان دولتی حاضر در این کشور تشکیل دادیم تا تماشاگران ایرانی را سازماندهی کنیم، همانطور هم که در سالن مسابقات مشاهده کردید، بخصوص در مسابقات کشتی حضور پرشوری داشتند.

علی‌آبادی افزود: فردا هم طوری برنامه‌ریزی می‌کنیم تا هم در مسابقات کشتی و هم وزنه‌برداری حضور داشته باشند، امیدواریم در رشته‌های کشتی آزاد و ادامه کشتی فرنگی بعلاوه وزنه‌برداری، تکواندو و دوومیدانی باز هم مدال بگیریم.

رئیس کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد:‌حدود 8 سال پیش برنامه‌ریزی کردیم تعداد رشته‌های المپیکی را از 3 به 10 رشته برسانیم و امروز شاهدیم علاوه بر کشتی، وزنه‌برداری و تکواندو در دو و میدانی و بوکس هم شانس مدال داریم و در تیراندازی، قایقرانی و پینگ‌بنک جایگاه جهانی پیدا کردیم که اگر همین روند را طی کنیم در این رشته‌ها هم صاحب مدال خواهیم شد.

علی‌آبادی درباره احتمال حضور رئیس جمهور در بازی‌های المپیک گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم اما اگر خبری شود، با ایرانیان حاضر در انگلیس به استقبال وی خواهیم رفت.
۱۶ اَمرداد ۱۳۹۱ ۲۰:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.