قهرمان قایقرانی جهان:به دنبال سهمیه المپیک لندن هستیم

قهرمان قایقرانی جهان:به دنبال سهمیه المپیک لندن هستیم
تمام تلاشم اینست که در روئینگ دو نفره بتوانیم سهمیه المپیک لندن را کسب کنیم تا در آینده ای نزدیک قایقرانی هم به جمع مدال آوران المپیک بپیوندد.

محسن شادی که به تازگی موفق به کسب نشان طلای جوانان جهان در مسابقات روئینگ سبک وزن یک نفره شد با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:در حال حاضر با توجه به اینکه مسابقات ما در 2کیلومتر برگزار می شود و دریاچه آزادی یک کیلموتر است در سد گلابر زنجان که تقریبا دو کیلومتر است تمرین می کنیم تا بتوانیم در مسابقات رسمی بهتر عمل کنیم.
وی در خصوص مسابقات جهانی و چگونگی کسب مدال طلای در این رقابتها تصریح کرد: این رقابتها با حضور 70 کشور برگزار شد که من با نمایندگان 31 کشور به جدال پرداختم که در فینال موفق شدم زودتر از نمایندگان کشورهای برزیل، آلمان، صربستان ،ونزوئلا و هلند به خط پایان برسم.
شادی ادامه داد:تمام تلاشم اینست که در مسابقات کسب سهمیه المپیک لندن بتوانیم در بخش دو نفره سهمیه ای برای کشورمان کسب کنیم و در این زمینه با توجه به حمایتهای همه جانبه فدراسیون و سازمان از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهم کرد.
قهرمان قایقرانی جهان درپایان تصریح کرد:جناب آقای مهندس علی آبادی از تزدیک دیدند که کشورهای مختلف جهان دریاچه دو کیلومتری برای تمرین و انجام مسابقه دارند و بطور ضمنی قول دادند در آینده نزدیک بتوان این امکان را برای قایقرانان کشورمان فراهم کرد در هر حال رئیس سازمان تربیت بدنی طی سالهای اخیر کارهای پایه ای مثمر ثمری برای ورزش کشور انجام داده و کسی نمی تواند منکر زحمات وی در این مدت باشد.


۱۷ اَمرداد ۱۳۸۸ ۱۲:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.