شانس کسب مدال نواب نصیر شلال افزایش پیدا کرد(567)

شانس کسب مدال نواب نصیر شلال افزایش پیدا کرد(567)
نواب نصیرشلال درحالی امشب برای رقابت در دسته 105 کیلوگرم رقابتهای وزنه برداری المپیک روی تخته می رود، که خبر کنار رفتن دو قهرمان روسی این وزن، دیمیتری کلوکوف و خادزیمورات آکائف، رقابتهای گروه A را تحت تاثیر قرار داده است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، کلوکوف دارنده 5 مدال طلا، نقره و برنز جهان و نایب قهرمان المپیک 2008 پکن و آکائف که در مسابقات جهانی پاریس 2011 قهرمان شد و دو مدال نقره و برنز المپیک های 2004 آتن و 2008 پکن را در کارنامه دارد، هر دو از شانس های مسلم کسلب مدال در المپیک 2012 لندن بودند، اما خبر غیبت آنها را وزیر ورزش روسیه تائید کرد و گفت: هر دوی آنها به دلیل مصدومیت قادر به حضور در المپیک لندن نیستند!
هرچند غیبت دو وزنه بردار نامدار روسیه به دلیل مصدومیت، کمی شبهه برانگیز است اما به هر حال باید پذیرفت که وزنه برداری روسیه با بدشانسی های بزرگی در لندن مواجه شده است، چراکه طی روزهای گذشته، آپتی آکادوف در دسته 85 کیلوگرم مردان و ناتالیا زابولونایا در دسته 75 کیلوگرم زنان تنها به دلیل وزن بیشتر بدن از رسیدن به مدال طلای المپیک بازماندند و نقره گرفتند.
در هر حال با غیبت احتمالی دیمیتری کلوکوف و خادزیمورات آکائف روس، شانس های کسب مدال نواب نصیرشلال نماینده شایسته کشورمان در دسته 105 کیلوگرم نیز افزایش می یابد. در این وزن مارسین دولگا از لهستان مدعی اصلی کسب مدال طلای المپیک است  و الکسی تروختی از اوکراین، جیا ماچاواریانی از گرجستان و ووسیچ بونک از لهستان دیگر وزنه بردارانی هستند که نماینده خوزستانی وزنه برداری کشورمان باید با آنها رقابت کند.

۱۶ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۵:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.