مراد محمدی : هوشیار باشیم کشتی نتیجه خوبی می گیرد(558)

مراد محمدی : هوشیار باشیم کشتی نتیجه خوبی می گیرد(558)
دارنده مدال برنز المپیک 2008 پکن گفت : چنانچه بچه های ما به اندازه خود کشتی بگیرند شاهد نتایج خوبی در کشتی آزاد خواهیم بود.
مراد محمدی در گفت و گو با سایت کمیته ملی المپیک اظهار داشت : از بین 7 کشتی گیر اعزامی به لندن 2 کشتی گیر ما تجربه رقابت در مسابقات المپیک را دارند و 5 نفر دیگر با سابقه حضور در مسابقات جهانی شانس روی سکوی المپیک رفتن را دارا می باشند.
وی در ادامه افزود : در 4 وزن 55، 66، 76 و 96 شانس کسب مدال داریم . مسعود اسماعیل پور، احسان لشگری و کمیل قاسمی اولین حضور خود در المپیک را تجربه می کنند.
دارنده مدال برنز المپیک 2008 پکن با اشاره به این مطلب که بچه ها از آمادگی جسمانی خوبی برخوردار بوده و روحیه بالایی دارند فقط نگرانی من این است که جو سنگین المپیک باعث شود توانایی کشتی گیران کم شود، تاکید کرد : المپیک جای با تجربه هاست و کشتی گیران ناشناخته در مسابقات جهانی شانس موفقیت دارند. فراموش نکنیم که حضور افراد ناشناخته در المپیک استرس زیادی برای آنان به همراه داشته و کار را برای ورزشکار سخت می کند.
مرادی در پایان تصریح کرد : 4 سال قبل و در المپیک پکن، کشتی به این دلیل که کشتی گیران جهانی ما تجربه حضور در میدان المپیک را نداشتند، موفق نبود.


۱۶ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۲:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.