حمید سوریان:‌10 سال منتظر این مدال بودم(541)

حمید سوریان:‌10 سال منتظر این مدال بودم(541)
دارنده مدال طلای رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌‌های المپیک لندن با بیان این مطلب که 10 سال در انتظار این افتخار بود مدال طلایش را به مادرش تقدیم کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از خبرنگار اعزامی به لندن، حمید سوریان پس از کسب مدال طلای المپیک در وزن 55 کیلوگرم المپیک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شاید شما بگویید با چهار مسابقه مدال طلای المپیک را به دست آوردم اما شاید باور نکنید که از نوجوانی و دقیقا از زمانی که کشتی را شناختم منتظر چنین لحظه‌ای بودم. جدا از این چهار سالی که پس از شکست در پکن مدال المپیک را از دست دادم، باید بگویم که 10 سال است منتظر این صحنه بودم که خوشبختانه خدا لطف کرد و من به این آرزویم رسیدم.
وی درباره رقابت‌هایش در المپیک لندن بیان کرد: دور به دور برابر حریفانم عملکرد بهتری داشتم. با توجه به اینکه من و البته تمام کشتی‌گیران وزن زیادی کم کرده‌ایم، کار سختی در مرحله اول داشتم. خوشبختانه با تمرین‌های منظمی که کادر فنی عزیز کشتی ایران برای ما در نظر گرفته بودند از نظر جسمانی ایده‌آل بودم و مرحله به مرحله عملکرد بهتری داشتم.
سوریان در پاسخ به این سوال که آرزوی دیگرت در کشتی چیست بیان کرد: واقعیت این است که از این افتخار خوشحالم اما برای آینده تنها تصمیم خودم نیست. باید با کسانی که همیشه در کنارم بودند و من را راهنمایی کردند مشورت کنم پس از مشورت با آن‌ها تصمیمم برای آینده مشخص خواهد شد. ان‌شاءالله اگر خدا بخواهد و بخواهم کشتی بگیرم با راهنمایی بزرگان شاید یک وزن بالاتر بیایم.
و ی درباره استرس در بازی‌های المپیبک گفت: رقابت‌های المپیک فشار و استرس زیادی دارد اما امیدوارم این روند ادامه پیدا کند چرا که فرنگی‌کاران ایران شایسته مدال‌های رنگارنگ هستند و همین جا قول می‌دهم که کاروان ورزشی ایران در المپیک از فردا و به دست کشتی‌گیران صاحب مدال‌های رنگارنگ خواهد شد.

دارنده مدال طلای المپیک لندن درباره نقش محمد بنا در این افتخار او نیز به خبرنگاران گفت: امیدوارم با این مدال جواب زحمت‌های محمد بنا را داده باشم. محمد بنا مردی بزرگوار است که زحمت زیادی برای کشتی فرنگی کشیده است. پیش از مسابقه‌ها هم‌قسم شده بودیم و خوشحالم که با این مدال توانستم او را خوشحال کنم. فکر می‌کنم مدال طلای المپیک در سالروز تولد او هدیه مناسبی برایش شد. امروز تولد مادرم نیز هست و این مدال را به او تقدیم می‌کنم.

منبع:ایسنا


۱۵ اَمرداد ۱۳۹۱ ۲۳:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.