اشک شوق/افشارزاده: سوریان در تاریخ ماندگار شد(539)

اشک شوق/افشارزاده: سوریان در تاریخ ماندگار شد(539)
دبیرکل کمیته المپیک ایران گفت: حمید سوریان با کسب مدال طلای المپیک کشتی فرنگی در تاریخ ماندگار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از خبرنگار اعزامی به  لندن، بهرام افشارزاده درمورد کسب مدال طلای حمید سوریان در حالی از طلسم شکنی سوریان و کسب طلای فرنگی در المپیک بعد از 40 سال اشک شوق می ریخت گفت: بزرگترین روز زندگی من بود. بعد از 40 سال کشتی فرنگی ایران صاحب مدال طلای رقابت‌های المپیک شد. به ملت ایران تبریک می‌‌گویم. به حمید سوریان و کادر فنی که زحمات زیادی کشیدند تبریک می‌گویم. قدرت کشتی ایران بر همگان با کسب این مدال مشخص شد.
وی افزود:‌ امیدوارم این مدال‌ها تداوم داشته باشد و موفقیت کشتی فرنگی در وزنه‌برداری، تکواندو و کشتی آزاد تکرار شود.
افشارزاده تصریح کرد: سوریان یکی از روزهای بزرگ ورزش را رقم زد.جامعه ورزش شاهد هنرنمایی او بود. به مربی با ارزش و دانای کشتی آقای محمد بنا تبریک می‌گویم. سوریان در تاریخ ماندگار شد و بعد از 40 سال مدال طلای ارزشمند المپیک را برای کشتی فرنگی به دست آورد.

۱۵ اَمرداد ۱۳۹۱ ۲۳:۱۵

نظر مخاطبان

مرتضی مریوانی
۱۳۹۱/۰۵/۱۶
0
0
0

با سلام دست تمام کسانی که به حمید کمک کردن یا هدایتش کردن درد نکنه از جمله آقای بنا و خانواده خوبش که حمید رو تو این راه گذاشتن واقعا شب قشنگی بود من فکر کنم 70میلیون ایرانی اشک شوق ریختند این روزها واقعا تکرار نشدنیه اما یه تو اون شب یه نقطه تاریکی وجود
داشت اونم این بود که بلافاصله بعد از کشتی حاج حمید بازم بازی فوتبال لیگ رو پخش کردند من موندم این فوتبالیست ها با چه رویی جلو دوربین میان باید ازحمید خجالت بکشند.


نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.