افشارزاده: درخشش ورزشکاران ایرانی از امروز به اوج خود می رسد(533)

افشارزاده: درخشش ورزشکاران ایرانی از امروز به اوج خود می رسد(533)
دبیر کل کمیته ملی المپیک با آرزوی موفقیت روز افزون برای کاروان ورزشی ایران در المپیک 2012 لندن گفت: درخشش ورزشکاران ما از امروز به اوج خود می رسد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از خبرنگار اعزامی به لندن 'بهرام افشار زاده' در ادامه مطلب فوق افزود: بسیاری از ورزشکاران جهان از قدرت کشتی گیران، وزنه برداران و تکواندکاران برومند ما آگاه هستند. جوانان ایران در این دوره از المپیک عناوین ارزشمندی را برای ورزش کشور ثبت خواهند کرد.
وی افزود: همانطور که در تهران گفته بودم ما از کاروان المپیکی خود توقع دو تا پنج مدال طلا داریم و امیدوارم تعداد مدال های رنگین ما افزون بر این پیش بینی باشد. خوشبختانه وضعیت تمامی اعضای کاروان ورزشی ایران خوب است و تمام شرایط برای افتخار آفرینی و اهتزاز پرچم پر افتخار کشورمان در انگلیس فراهم می باشد.
افشارزاده افزود: لازم است از تمام مسئولان فدراسیون هایی که با تلاش شبانه روزی خود شرایط لازم را برای افتخار آفرینی جوانان ایران زمین فراهم کرده اند، تشکر کنم.
دبیرکل کمیته ملی المپیک که برای تماشای دیدارهای حمید سوریان فرنگی کار 55 کیلویی تیم ملی کشتی کشورمان در سالن اکسل لندن حضور دارد در پایان از مردم ورزش دوست کشورمان خواست تا در این شب های عزیز برای پیروزی ورزشکاران خود دعا کنند.


۱۵ اَمرداد ۱۳۹۱ ۲۲:۳۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.