نوروزی، اخلاقی و باباجان زاده حریفان خود را شناختند (532)

نوروزی، اخلاقی و باباجان زاده حریفان خود را شناختند (532)
مراسم وزن کشی اوزان 60، 84 و 120 کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی المپیک 2012 لندن دقایقی پیش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از فدراسیون کشتی، امید نوروزی نماینده وزن 60 کیلوگرم کشورمان در دیدار نخست خود به مصاف جیانگ شنگ از چین می‌رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده انگلوف نفر سوم جهان از بلغارستان و الیس کولمان از آمریکا مسابقه می‌دهد. در گروه نوروزی آلمات کبیسبایف نفر دوم جهان از قزاقستان نیز حضور دارد در طرف دیگر جدول نیز حسن علی یف قهرمان جهان از آذربایجان، جی هیون جونگ قهرمان المپیک آتن و نفر سوم جهان از کره جنوبی و زائور کورماگمدوف نفر سوم جهان از روسیه حضور دارند.
در وزن 84 کیلوگرم حبیب اله اخلاقی در دور نخست به مصاف پاپلو شوری هرناندز از کوبا می رود و در صورت غلبه بر این کشتی گیر در دور دوم با برنده کشتی گیران آمریکا و جزایر ساموئا مسابقه می‌دهد. در گروه اخلاقی نظمی آولوجا قهرمان جهان از ترکیه، ملونین نمونموی نایب قهرمان جهان از فرانسه، رامی هیتانیمی نفر سوم جهان از فنلاند، دامیان جانیکوفسکی نفر دوم جهان در سال 2011 و نناد زوگاج نفر سوم جهان از کرواسی حضور دارند. در دیگر گروه این وزن نیز سامان طهماسبی نفر سوم جهان از آذربایجان، الیم سلیموف قهرمان سال 2011 جهان از بلاروس و آلن خوگایف از روسیه حضور دارند.
 همچنین در وزن 120 کیلوگرم بشیر باباجان زاده نماینده کشورمان در دور نخست به مصاف سلمان از عراق می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد با برنده حسن بارئوف قهرمان و نایب قهرمان جهان و المپیک از روسیه و یوری پاتریکیف کشتی گیر مطرح ارمنستانی روبرو می‌شود. در گروه باباجان‌زاده نورماخان تینالیف نفر سوم جهان در سال 2011 نیز حضور دارد. در گروه دیگر این وزن نیز میهاین لوپز کشتی گیر مطرح کوبایی و قهرمان المپیک و جهان و رضا کایالپ قهرمان جهان در سال 2011 حضور دارند.
 
این رقابت ها از ساعت 16:30 فردا به وقت ایران برگزار می‌شود.



۱۵ اَمرداد ۱۳۹۱ ۲۰:۲۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.