ساعی: خادم فرصت کافی نداشت(520)

ساعی: خادم فرصت کافی نداشت(520)
مدیر فنی تیم‌های ملی تکواندو گفت: این حق تکواندو و کشتی است که کرسی‌های بین المللی داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از خبرنگار اعزامی؛ هادی ساعی در پاسخ به این سؤال که با توجه به حضور چند روزه شما در دهکده المپیک شرایط روحی ورزشکاران را چگونه ارزیابی می‌کنید گفت: همگی شرایط خوبی دارند و در برخوردی که با ورزشکاران داشتم خوشبختانه همه آنها از روحیه بسیار خوبی برخوردارند.
مدیر فنی تیم‌های ملی تکواندو در ادامه خاطرنشان کرد: رستمی استارت کسب مدال را در کاروان ایران زد و امیدوارم در روزهای آینده که شانس کسب مدال در رشته‌های دیگر را داریم با استارت خوب رستمی ادامه داشته باشد. از امروز دیگر به کاروان ایران برای کسب مدال امیدواریم و آرزو‌یمان این است که رنگ و تعداد مدال‌ها زیاد شود.
هادی ساعی در مورد برگزاری انتخابات هیات رئیسه فیلا و رای نیاوردن امیر خادم در این انتخابات و اینکه روز 19 مرداد نیز خودش در انتخابات IOC شرکت خواهد کرد، عنوان کرد: متاسفانه خادم در انتخابات هیات رئیسه فیلا رای نیاورد چرا که برای کسب این کرسی در میادین بین المللی نیازمند ارتباطات طولانی مدت هستیم و باید رایزنی‌های طولانی انجام شود.
وی ادامه داد: خادم در کشتی جز افرادی است که بتواند کرسی‌های بین المللی را کسب کند، اما در این دوره ناگهانی وارد این انتخابات شد و فرصت کافی نداشت تا روی این موضوع کار کند. به هر حال این اتفاق بد رخ داد و معتقدم نباید عقب نشینی کرد. در کشتی و تکواندو باید کرسی بین المللی داشته باشیم چون این حق ما است.
ساعی افزود: از همین حالا باید برای رسیدن به کرسی‌های بین المللی برنامه ریزی کنیم. اگر بدون برنامه باشیم به ما کرسی نخواهند داد به همین دلیل باید خودمان پیش برویم و روی این مسئله کار کنیم.
قهرمان المپیک پکن خاطرنشان کرد: ورزش این نیست که فقط ما مدال و قهرمانی کسب کنیم ما باید در جاهای دیگر ورزش نیز جایگاه داشته باشیم. بنده برای حضور در انتخابات IOC که 19 مرداد ماه قرار است برگزار شود تا جایی که توانستم با کشورهای دیگر ارتباط برقرار کردم. در واقع با کشورها و قهرمانان آنها که شناختی از آنها داشته‌ام رایزنی کرده‌ام، اما ناگفته نماند که این کار سختی است. ما کاروان کوچکی داریم و در تکواندو تعداد ورزشکاران ما اندک است. این موضوع می‌تواند در کسب نتیجه تاثیر گذار باشد.
مدیر فنی تیم‌های ملی تکواندو در پایان گفت: هر دو تکواندوکار ما وضعیت ایده‌آلی دارند و از لحاظ روحی و فنی در بهترین شرایط قرار دارند. برای همه ورزشکاران حاضر در المپیک لندن آرزوی موفقیت دارم.

۱۵ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۴:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.