سرمربی تیم ملی بوکس ایران:روزبهانی یک قدم تا مدال فاصله دارد(510)

سرمربی تیم ملی بوکس ایران:روزبهانی یک قدم تا مدال فاصله دارد(510)
سرمربی تیم ملی بوکس ایران پس از برد شیرین احسان روزبهانی در مقابل حریف ترک خود در رقابت های المپیک لندن، گفت: همین انتظار را از نماینده قدرتمند 81 کیلویی بوکس کشورمان داشتم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از خبرنگار اعزامی ؛حسین نهرودی افزود: در شروع راند سوم به روزبهانی گفتم تنها سه دقیقه تا برد فاصله داری و باید این مسابقه را به نفع خودت تمام کنی و او کار خودش را به خوبی انجام داد و در این راند با نتیجه 9 بر سه حریف را در هم شکست.
وی افزود: اعضای تیم ما هر یک دارای خصوصیات ویژه ای هستند و از خصوصیات روزبهانی اعتماد به نفس بالای او است که در بین اعضای تیم و کادر فنی نیز زبانزد است، به طوری که قبل از اعزام به لندن در گفت و گو با رسانه ها حرف از مدال آوری می زد و اینکه باید به این افتخار دست یابد و با اعتماد به نفس بالایی که دارد هم اکنون حریفان را یکی بعد از دیگری پشت سر می گذارد.
به گفته سرمربی تیم ملی بوکس کشورمان، روزبهانی در صورت پیروزی در بازی بعد به مدال دست خواهد یافت که امیدوارم با توجه به روحیه جنگندگی که در او سراغ داریم، بتواند به این مهم نائل شود.
روزبهانی پس پیروزی بر 'بهرام مظفر' ترکیه ای که دارای رتبه (رنکینگ) 6 جهانی است چهارشنبه شب به دیدار حریف قدرتمند دیگری از کشور قزاقستان می رود که دارای رنکینگ 3 می باشد.

۱۵ اَمرداد ۱۳۹۱ ۰۹:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.