روزبهانی:اگر به اندازه حریفان میدان ببنیم می توانیم مدال المپیکی بگیریم(509)

روزبهانی:اگر به اندازه حریفان میدان ببنیم می توانیم مدال المپیکی بگیریم(509)
تنها بوکسور باقیمانده ایران در رقابتهای المپیک پس از پیروزی برابر حریف ترکیه ای گفت: حریف بسیار سرسختی را از پیش رو برداشتم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از خبرنگار اعزامی ؛ احسان روزبهانی که بامداد امروز یکشنبه موفق شد در دیدار وزن 81 کیلوگرم با نتیجه 18 بر 12 حریف قدرتمندی از ترکیه را شکست دهد گفت: مبارزه بسیار سختی را پشت سرگذاشتم. هیچ شناختی از حریف ترک نداشتم اما تلاش کردم و خدا را شکر به پیروزی رسیدم.
روزبهانی که برای رسیدن به مدال المپیک راه طولانی در پیش ندارد و در جمع هشت بوکسور برتر قرار گرفته است در مورد حریف بعدی اش نیز گفت: روز سه شنبه باید به مصاف حریفی از قزاقستان بروم که البته شناختی از او ندارم اما می دانم حریف قدرتمندی است. با این حال سعی می کنم با کمک کادر فنی او را آنالیز کنم و برابر وی نیز به پیروزی برسم.
روربهانی ضمن اشاره به باخت طلوطی اظهار داشت:حریف مهدی خیلی قوی بود و رقص پای خوبی داشت ولی از مبارزه مهدی لذت بردم چون او نترس بازی می کرد و حریف قزاقستانی را به زحمت انداخت آنهم بوکسورهای صاحب سبکی که در جهان مطرح هستند.
وی در خاتمه اظهار داشت:بوکس ایران می تواند در المپیک مدال بگیرد به شرطی که به اندازه حریفان میدان ببیند و برای آن هزینه شود.

۱۵ اَمرداد ۱۳۹۱ ۰۹:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.