رضازاده: محمدپور بهترین وزنه‌ها را زد(507)

رضازاده: محمدپور بهترین وزنه‌ها را زد(507)
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: سعید محمدپور بهترین وزنه ها را زد اما در دسته 94 کیلوگرم قدرتمندترین وزنه برداران حضور دارند.
حسین رضازاده  پس از رقابت سعید محمدپور گفت: حق سعید مدال بود و خیلی هم برای آن تلاش کرد. او بهترین وزنه‌ها را زد اما در این دسته، قدرهای دنیا حضور داشتند و نفر چهارم در حالی رکورد 407 کیلوگرم را زد که در برخی مسابقات با همین وزن طلا می‌گیرند. همانطور که در پکن نفر اول با رکورد 406 کیلوگرم قهرمان شد.
وی ادامه داد: سعید خوب رقابت کرد. باید در حرکات آخر برای او 226 کیلوگرم را انتخاب می‌کردیم تا با مهار آن به مدل برنز المپیک برسد. از عملکرد محمدپور راضی هستم.
رضازاده با مطرح کردن این سؤال که مگر الیای قزاق چند سال سن دارد که طلا می‌گیرد، افزود: در حال حاضر سعید 19 سال بیشتر سن ندارد و با همین سن پنجم المپیک می‌شود به نظرم او می‌تواند در آینده نزدیک مدال‌های خوش‌رنگی را به دست بیاورد.
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در پاسخ به این سؤال که در مقایسه رستمی و محمدپور به نظر می‌رسد محمدپور عملکرد بهتری داشت گفت: کیانوش هم دو بار فرصت داشت تا به مدال طلا برسد اما اولین المپیکش بود و خودش هم اولین ورزشکاری بود که برای کسب مدال طلا به میدان رفت. همه نوشتند او می‌خواهد چراغ اول کاروان را روشن کند و همین موضوع استرسش را بیشتر کرد.
رضازاده در خصوص اینکه گفته می‌شود برای رقابت دوشنبه‌شب حریفان روسی نصیرشلال غایب هستند، تأکید کرد: از این موضوع بی‌خبرم و من هم آن را شنیدم البته آنها در لیست نهایی که اعلام شده حضور دارند هرچند که امروز هم نام وزنه‌بردار اوکراینی بود و روی تخته حاضر نشد.

وی در پایان گفت: نصیرشلال و سلیمی شرایط خوبی دارند و امیدوارم مدال المپیک را کسب کنند.

منبع:فارس

۱۵ اَمرداد ۱۳۹۱ ۰۱:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.