افشین داوری:امیدوارم حدادی به حقش برسد(506)

افشین داوری:امیدوارم حدادی به حقش برسد(506)
رئیس فدراسیون دوومیدانی از عملکرد پنج دوومیدانی کار ایرانی حاضر در دو روز نخست بازی های المپیک لندن راضی است و به آینده چشم دوخته است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛افشین داوری رییس فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت: به نظر من نتایج تیم ما بالا و پائین زیادی داشت.
رضا قاسمی در 100 متر خوب کار کرد، اما در دسته بسیار قدرتمندی قرار داشت که قهرمان جهان و قهرمان جوانان جهان در کنار او می دویدند.
محمد ارزنده به عقیده مجموع مربیان حاضر در لندن عملکرد خوبی داشت. چرا که در این رقابت به علت هم سطح بودن شهر لندن با دریا، بسیاری از قهرمانان فاصله زیادی با رکوردهایشان داشتند. با این حال ارزنده خوب پرید و خوب کار کرد. حتی من با توجه به اینکه این ماده، رشته تخصصی ام بوده است، خودم او را هدایت می کردم و فکر می کنم خوب کار کرد. در مجموع از ارزنده راضی هستیم.
وی ادامه داد: به نظر من هاشمی در 400 متر بسیار بد دوید. ما توقع بیشتری از او داشتیم. او با حال و هوای دیگری به لندن آمده بود و نتیجه اش این شد که با رکورد بسیار ضعیفی مسابقه را تمام کرد. در مورد امین نیک فر هم همان اتفاقی افتاد که در بیشتر مسابقه های بین المللی اش می افتد. ما از او راضی نیستیم و پس از برگشت به ایران تدبیر ویژه ای برای امین نیکفر خواهیم داشت.
رییس فدراسیون دوومیدانی با تقدیر از عملکرد کاوه موسوی یادآورد شد: به نظر من کاوه موسوی هم از بهترین های تیم ایران بود باید از او نیز تقدیر کرد. او خوب مسابقه داد و نتیجه بدی هم نگرفت.
داوری در ادامه تصریح کرد: همه این پنج نفر برای نخستین بار بود که چنین صحنه بزرگی را می دیدند. آنها نباید خودشان را کوچک فرض کنند. آنها باید بدانند در این رقابت اول با رکوردهای خودشان می جنگند. باید بتوانند از لحاظ روحی روانی با این مسئله کنار بیایند. البته ما هم تلاشمان را کرده ایم، اما به یک باره نمی توان همه چیز را تغییر داد. تا کنون در مجموع به غیر از یکی دو نفر که گفتم، بقیه خوب بودند و ما نگاه به آینده داریم.
وی در مورد سایر دوومیدانی کاران باقیمانده و احسان حدادی نیز گفت: ادامه کار ما هم راحت نیست. روح الله عسگری حریفان قدری دارد، اما در عوض سجاد مرادی با تجربه است و امیدواریم از گروهش صعود کند. البته او پیش از حضور در بازی ها مصدوم هم بود. بیشترین امید ما به حدادی است. او امشب (یکشنبه شب) از آلمان به لندن می آید. همه چیز هم برای رقابت او آماده است. امیدواریم حدادی در لندن به حقش برسد.
۱۵ اَمرداد ۱۳۹۱ ۰۱:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.