مهدی طلوتی:بدنم خالی کرده بود(495)

مهدی طلوتی:بدنم خالی کرده بود(495)
مبارزه را خوب شروع کرده بودم ولی در راند دوم از نظر بدنی کم آوردم و دیدم که دیگر ضرباتم کاری نیست.

مهدی طلوتی پس از باخت به نماینده قزاقستان گفت: قزافها در بوکس دنیا صاحب سبک هستند و این حریف هم قهرمان آسیا بوده و تا به حال به هیچ بوکسور  ایرانی نباخته بود.
وی افزود: اگر کارنامه مسابقات حریف قزاق را نگاه کنیم کاملا مشخص است که من میدانی کمتری نسبت به حریف دیده ام. مسابقات آسیایی گوانجو، مسابقات جهانی و المپیک سومین حضور بین‌المللی من بود. من با 3 مسابقه رسمی به المپیک لندن آمدم اما حریفم مبارزات زیادی را در کارنامه خود دارد.
طلوطی ادامه داد: البته مصدومیت دستم هم مزید بر علت شده بود و حتی در اردوهای هم با دست مصدوم بطور سبک تمرین می کردم.
طلوطی در ادامه گفت: بوکسورهای ایرانی متاسفانه در شب اول و دوم از لحاظ بدنی تخلیه می‌شوند و در این مسابقه در راند دوم احساس می‌کردم که هر چه ضربه می‌زنم ضرباتم کاری نیست. احساس کردم بدنم کم آورده است.
وی گفت: فدراسیون برای ما تلاش زیادی کرده و امیدوارم بعد از این مسئولان ورزش برای موفقیت بوکس در میادین بین‌المللی بیش از این تلاش کنند. اگر در بوکس مدال می‌خواهیم باید سرمایه‌گذاری کنیم. برای رسیدن به المپیک کار بسیار دشواری داشتیم. در کشتی در یک روز وزن کم می‌کنند اما ما باید 17 روز تلاش کنیم تا وزن کم کنیم واین مسئله کار ما را سخت می کند.
وی در خاتمه اظهار داشت:بوکسورها هر چقدر میدان ببینند تجربیات و قدرت بدنیشان بیشتر می شود و می توانند حتی بوکسورهای قدر دنیا را ببرند.

۱۴ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۹:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.