سجاد هاشمی: مسابقه روی بدش را به من نشان داد(488)

سجاد هاشمی: مسابقه روی بدش را به من نشان داد(488)
ملی‌پوش دوی 400 متر المپیک لندن گفت: از رکوردم اصلا راضی نیستم و به لندن نیامده بودم تا تنها شرکت کننده باشم، اما مسابقه روی بدش را به من نشان داد.
سجاد هاشمی که زمان 47 ثانیه و 75 صدم ثانیه را در دوی 400 متر المپیک لندن از خود به جای گذاشت و به مرحله نیمه نهایی نرسید، در حالی که به شدت از عملکرد خودش ناراحت بود اظهار کرد: اصلا از رکوردم راضی نیستم، شرمنده مردم و خانواده‌ام که یک سال سختی‌ها را تحمل کردند شدم. المپیک میدان خیلی بزرگی بود .

هاشمی که تنها با 20 سال جواز حضور در المپیک را برای ایران گرفت، ادامه داد: درست است که سنم کم است، اما دوست داشتم با دست پر به ایران برگردم. مردم ایران لایق بهترین‌ها هستند و المپیک بعدی حتما جبران خواهم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تا به حال در چنین شرایطی مسابقه داده ای گفت: تا به حال هم چنین فضایی را ندیده‌ بودم، المپیک میدان بزرگی است، در همین گروه من قهرمان آمریکایی المپیک پکن از خط بیرون زد که این سختی مسابقه دادن در المپیک را نشان می‌دهد. من نیز از رکورد این فصلم خیلی عقب بودم. مسابقه دو رو دارد که امروز روی بدش را به من نشان داد. المپیک بعدی حتما جبران خواهم کرد.

هاشمی در مورد کسب المپیک گفت: فدراسیون خیلی برای من زحمت کشیده بود و هیچ کس پیش‌بینی المپیکی شدن من را نمی‌کرد، اما من دوست نداشتم که فقط المپیکی شوم و می خواستم رکورد ایران را با زمان 45 و 81 صدم ثانیه که در اختیار خودم است را بزنم تا به نیمه نهایی صعود کنم، اما متاسفانه نشد.

هاشمی در پایان گفت: این میدان تجربه بزرگی برای من بود که البته دوست داشتم با تجربه ای شیرین المپیک را ترک کنم. البته انگیزه‌ام را از دست نمی دهم و تازه یاد گرفته‌ام که چگونه تمرین کنم. از این پس برنامه‌ریزی خواهم کرد تا در بازی‌های آسیایی 2014 یک مدال خوشرنگ برای ایران به دست بیاورم.

منبع:ایسنا

۱۴ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۸:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.