حسن رنگرز : فرنگی کاران به 4دهه ناکامی در المپیک پایان خواهند داد(425)

حسن رنگرز : فرنگی کاران به 4دهه ناکامی در المپیک پایان خواهند داد(425)
نائب رئیس فدراسیون کشتی گفت : افتتاحیه مسابقات کشتی ایران در لندن با کشتی سوریان است و عملکرد موفق وی تبعات مثبتی برای کشتی ما به همراه خواهد داشت .

حسن رنگرز در گفت و گو با سایت کمیته ملی المپیک اظهار داشت : در رشته فرنگی محمد بنا طی 5 سال گذشته زحمات زیادی کشیده و تیم خوبی برای حضور در المپیک ساخته و پرداخته است. در طول سالیان اخیر به دفعات شایستگی بنا ثابت شده است. ما در اکثر اوزان شایستگی کسب مدال داریم. در نمودار کیفی یک ساله گذشته شاهد رشد مطلوب کشتی فرنگی هستیم.
وی همچنین عنوان داشت : در رشته آزاد هم رسول خادم با توانایی و تجاربی که داشت در کنار برنامه های جدید تحول خوبی در کشتی بوجود آورده است تا تیم به شرایط المپیکی برسد.
قهرمان جهان در وزن 55 کیلوگرم گفت : در آستانه شروع مسابقات کنترل وزن کشتی گیران در دستور کار است و افزایش روحیه ورزشکاران را مد نظر داریم. در کل شرایط حاکم بر کشتی مقبول است.

رنگرز با تاکید بر این مطلب که کشتی ورزش بی رکورد است خاطر نشان کرد : با توجه به وضعیت موجود با خوش بینی می توانیم اعلام کنیم، کشتی فرنگی این پتانسیل و توانایی را دارد که به 4 دهه عدم موفقیت در المپیک پایان ببخشد.
وی با اشاره به این مطلب که اعمال نفوذ مافیا به این پررنگی نیست که اعلام می شود، اظهار داشت : کشورهای جدا شده از شوروی سابق در شرایطی که کشتی برابری ورزشکار ما ارائه کند، رای را به نفع ما نخواهند داد. کیفیت مسابقات المپیک بسیار بالاست و در این شرایط ممکن است داور اعمال نفوذ کند. در نتیجه ما کشتی گیران خود را برای بدترین شرایط مهیا کرده ایم.
قهرمان سابق جهان در پایان گفت : حمید سوریان نابغه ای است که مدال خوش رنگ المپیک را در ویترین خود کم دارد. با توجه به حضور وی در المپیک پکن نشانه های اراده وی برای کسب مدال در لندن دیده می شود.
  
 

۱۴ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۱:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.