رئیس فدراسیون ورزش های رزمی:برای بازیهای داخل سالن آسیاموقعیت حساسی داریم

رئیس فدراسیون ورزش های رزمی:برای بازیهای داخل سالن آسیاموقعیت حساسی داریم
کاروان ورزشی ایران در بازیهای داخل سالن آسیا برروی مدال آوری رشته های رزمی در این رقابت ها حساب ویژه ای باز کرده و به همین دلیل شرایط حساسی در این مسابقات داریم.

محمد نوحی، رئیس فدراسیون ورزش های رزمی با بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:عملکرد تیم ملی ووینام در رقابت های جهانی آنهم با حضور مدعیان جهانی بسیار مطلوب بود و مارا به موفقیت وکسب حداقل یک تا دو نشان طلا در بازیهای آسیایی داخل سالن امیدوار کرد.
وی در ادامه افزود:ما برای تکرارا عنوان هشتمی گذشته داخل سالن باید تلاش بیشتری کنیم یعنی جدای از تکرار طلاهای گذشته باید بتوانیم به تعداد مدالهای مان در دیگر رشته ها بیفزایم که در این بین ورزش های رزمی مسئولیت سنگینی دارند وبه همین دلیل به رغم برخی کمبودها با تمام وجود عازم مسابقات داخل سالن می شویم.
نوحی در پایان تصریح کرد: من ضمن تبریک روز خبرنگار به تمامی خبرنگاران زحمتکش و دلسوز کشور به این نکته اشاره کنم  که مسئولین سازمان و کمیته ملی المپیک در حد امکان برای موفقیت و اعتلای ورزش ایران حداکثر تلاش خود را می کنند اما به شخصه معتقدم ورزش در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری نیاز به حمایت رسانه ها دارد رسانه هایی که همیشه یارو یاور ما بوده اند.

 

۱۵ اَمرداد ۱۳۸۸ ۱۶:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.