افشارزاده:رستمی می توانست طلا بگیرد ولی برنز او ارزشمند است(408)

افشارزاده:رستمی می توانست طلا بگیرد ولی برنز او ارزشمند است(408)
دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: رستمی می‌توانست مدال طلا بگیرد اما همین مدال برنز هم برای او یک غنیمت است و ارزشمند است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از خبرنگار اعزامی بهرام افشارزاده در مورد کسب اولین مدال کاروان ایران در بازی‌های المپیک 2012 لندن  اظهار کرد: کیانوش رستمی می‌توانست مدال طلا بگیرد و توانایی قهرمان شدن را داشت ضمن اینکه وزنش نیز از حریفان کمتر بود و در صورت وزنه مساوی او مدال طلا می‌گرفت.اما با توجه به اینکه رستمی برای اولین بار در المپیک شرکت می‌کند، مدال برنز هم ارزشمند است.

افشارزاده در پایان گفت:کیانوش با مدال برنز خود خوب عمل کرد وامیدواریم کاروان ایران با شروع مدال‌آوری ورزشکاران، در روزهای بعد مدال‌های خوش‌رنگ‌تری را به دست آورد. البته ا ین وزنه‌بردار اگر دقت می‌کرد امشب شاهد اولین مدال طلای ایران در المپیک 2012 لندن بودیم. البته رستمی برای اولین بار در المپیک شرکت کرد و به نظر می‌رسید نتوانست جو ورزشگاه و سالن را تحمل کند.

وی افزود: بازی‌های المپیک استثناست و نمی‌توان آن را با رقابت‌های جهانی و آسیایی مقایسه کرد. حضور در المپیک روحیه و جنگندگی خاص خودش را می‌طلبد که اگر رستمی به میزان لازم تجربه آن را داشت امشب اولین طلا به دست آمده بود اما مطمئن باشید در شب‌های آینده در وزنه‌برداری، تکواندو و کشتی شاهد مدال‌های بیشتری برای کاروان ایران خواهیم بود.

۱۴ اَمرداد ۱۳۹۱ ۰۰:۵۴

نظر مخاطبان

Akbar
۱۳۹۱/۰۵/۱۴
0
0
0

rostami khoob kar kard va medale borenz ham arzeshmane.vali be nazare man chon rostami too tamrinatesh 212 ro zade bood age morabish aghaye bagheri too harekate aval vazneye 210 ro entekhab mikard shayad rostami ba roohiyeye behtar amal mikard chon hamle
be 5 kiloo vazneye sangintar kheili bare ravani dare che basa 214 ro ham mizad va medale tala ro migereft.albate in faghat nazare mane shayad man eshtebah migam.ba in hala bazam khodaro shokr medal gereftim. be omide medalaye khoshrangtar.

sh
۱۳۹۱/۰۵/۱۴
0
0
0

کارش خوب بود. ولی توجیه شما نیز برای مدال طلا خیلی خوب است.


نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.