کورش باقری: برای مدال به رکوردهای جهان و المپیک حمله می‌کنیم(397)

کورش باقری: برای مدال به رکوردهای جهان و المپیک حمله می‌کنیم(397)
نخستین وزنه‌برداران ایران در بازی‌های المپیک لندن پس از وزن‌کشی هم‌اکنون در محل استراحت هستند تا ساعاتی دیگر رقابت‌شان را در مسابقه‌های وزنه‌برداری المپیک لندن آغاز کنند اما نکته مهم در این فاصله این است که هم وزنه‌برداران و هم مربیان تیم تا حدود زیادی به موفقیت آن‌ها امیدوارند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از خبرنگار اعزامی به لندن، کورش باقری سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری ایران اظهار کرد: خدا را شکر وضعیت ما خوب است و ما باید امشب نتیجه تلا‌ش‌هایمان را بگیریم. کمتر از دو ساعت به شروع رقابت کیانوش رستمی و سهراب مرادی باقی مانده و می‌بینیم که هر دوی آن‌ها در بهترین وضعیت قرار دارند. آن‌ها پس از وزن‌کشی اکنون در حال تمرکز گرفتن هستند و تا ساعتی دیگر وارد محل گرم کردن می‌شوند تا به روی صحنه رقابت بروند.
وی ادامه داد: امشب ما باید نتیجه زحمات‌مان را بگیریم. آن‌ها و همه تیم خیلی زحمت کشیدند ما کمتر از بقیه تلاش نکردیم و فکر نمی‌کنم کسی اندازه ما تمرین کرده باشد. حالا مانده تا به رقابت برسیم و نتیجه مشخص شود.
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری در مورد سطح بالای رقابت‌ها نیز گفت: رقابت‌های خیلی سنگین است. از روز ابتدایی مسابقه‌های وزنه‌برداری تاکنون هیچ روزی نبوده که رکورد جهان و المپیک شکسته نشود. امشب هم اگر بخواهیم با مدال به خانه برگردیم، باید به رکوردهای جهان و المپیک حمله کنیم. به نظر من اگر کیانوش و سهراب از مجموع 6 وزنه‌ای که من انتخاب می‌کنم، 5 وزنه را مهار کنند، هر دو با مدال المپیک از صحنه بیرون می‌آیند.

۱۳ اَمرداد ۱۳۹۱ ۲۱:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.