آخرین تمرین و آنالیز حریفان کشتی گیران آزاد زیر نظر رسول خادم(383)

آخرین تمرین و آنالیز حریفان کشتی گیران آزاد زیر نظر رسول خادم(383)
آزادکاران المپیکی کشتی ایران امروز(جمعه) نیز تمرینات خود را طبق برنامه در محل خانه کشتی شماره یک دنبال کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، ابتدا صبح امروز مهدی تقوی و رضا یزدانی آزادکاران اوزان 66 و 96 کیلوگرم که باید صبح روز 22 مرداد ماه در سالن اکسل شهر لندن به مصاف حریفان خود بروند به روی تشک های خانه کشتی آمدند تا در یک کلاس آموزشی ویژه شرکت کنند.
در این تمرین مهدی تقوی با حسن مرادقلی و رضا یزدانی با الیاس بختیاری با هم سرشاخ شدند و بر اساس نقاط ضعف و قوت خود و حریفان تمرینات متنوعی را زیر نظر رسول خادم مدیر تیمهای ملی و مربیان اختصاصی خود انجام دادند.
همچنین از ساعت 12 دقیقه ظهر نیز سایر کشتی گیران تمرینات خود را آغاز کردند. ابتدا صادق گودرزی آزادکار وزن 74 کیلوگرم زیر نظر خادم و لایق تمرینات سایه زدن اختصاصی را انجام داد و در ادامه طناب زدن و حرکات بارفیکس را در برنامه داشت.
در ادامه حسن رحیمی آزادکار وزن 55 کیلوگرم با حسن مرادقلی و کمیل قاسمی ملی پوش وزن 120 کیلوگرم با عباس لاغری سرشاخ شدند و تمرینات خود را زیر نظر مدیرتیمهای ملی و اعضای کادر فنی انجام دادند. در این تمرین مرور فن آزادکاران المپیکی تمرینات مد نظر را طبق برنامه تعیین شده توسط مربیان برگزار کردند.
آخرین تمرین نیز اختصاص به تمرین مسعود اسماعیل پور با حسن مرادقلی داشت که آزادکار وزن 60 کیلوگرم کشورمان نیز تمرین با برنامه ای را زیر نظر کادر فنی انجام داد.
آزادکاران در پایان این تمرین مرور فن که بصورت اختصاصی انجام شد حرکات سایه را انجام دادند و در ادامه طناب زدن و بارفیکس را در برنامه داشتند.
با پایان یافتن این تمرین رسول خادم دقایقی با کمیل قاسمی واحسان لشگری به گفتگو پرداخت و ادامه آزادکاران آماده شدند پس از استراحتی کوتاه عصر امروز در جلسه آنالیز فیلم مبارزات حریفانشان با حضور رسول خادم شرکت کنند.
نکته جالب توجه تمرین عصر امروز حضور فرزند رضا یزدانی در آغوش پدرش بود که صحنه های دیدنی را رقم زد.
حسن رنگرز مشاور وزیر و نایب رئیس فدراسیون کشتی نیز ناظر تمرینات المپیکی های آزادکار بود.
آزادکاران المپیکی کشتی ایران تمرینات خود را تا روز 17 مرداد ماه زمان اعزام به رقابتهای المپیک 2012 لندن در محل خانه کشتی تهران دنبال می کنند. رقابتهای کشتی آزاد المپیک 2012 لندن روزهای 20 تا 22 مرداد ماه در سالن اکسل شهر لندن برگزار می شود.

۱۳ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۸:۲۲

نظر مخاطبان

سیدعادل آذرنگ
۱۳۹۱/۰۵/۱۴
5
0
0

اول امیدمان به خدا بعد پهلوانان غیور ایران زمین دست علی به همراهتان


نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.