قاسمی‌پور: طلوطی و روزبهانی کار سختی دارند(376)

قاسمی‌پور: طلوطی و روزبهانی کار سختی دارند(376)
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از خبرنگار اعزامی به لندن، بوکسور وزن 69 -کیلوگرم گفت: مهدی طلوطی و احسان روزبهانی در کار سختی پیش رو دارند، اما می‌توانند سربلند از رینگ خارج شوند.

امین قاسمی‌پور گفت: متاسفانه در اولین مبارزه مقابل حریف ونزوئلایی شکست خوردم و از دور مسابقات حذف شدم. تا قبل از آغاز مسابقات جو سالن را ندیده‌ بودم و این موضوع نیز در شکستم سهم بزرگی داشت.
وی افزود: انتظار داشتم حریفم را شکست دهم، اما پس از اینکه امتیاز از دست دادم دیگر نتوانستم جبران کنم. همیشه امتیاز گرفتن از بوکسور‌های آمریکایی کار بسیار دشواری است. من از دور مسابقات حذف شدم و امیدوارم فردا(شنبه) هر دو ملی پوش مقابل حریفانشان موفق شوند.
بوکسور وزن 69 -کیلوگرم در مورد قضاوت ناعادلانه داوران در بازی علی مظاهری تصریح کرد: در طول این مسابقات چنین قضاوتی را ندیده بودم. روز چهارشنبه همه ما در سالن مسابقات حضور داشتیم و در کمال ناباوری در راند دوم دیدیم داور در یک دقیقه 3 اخطار بی دلیل به مظاهری داد و این موضوع باعث حذف او از گردونه رقابت‌ها شد. پس از این اتفاق داور را 5 جلسه محروم کردند که این موضوع دردی را دوا نمی‌کند.
قاسمی‌پور در مورد دومین بازی مهدی طلوتی مقابل بوکسور تیم ملی قزاقستان اظهار داشت: طلوطی فردا باید به مصاف بوکسور تیم ملی قزاقستان برود. حریف وی قهرمانی آسیا را در کارنامه خود دارد و مهدی کار بسیار سختی را پیش رو دارد. امیدوارم طلوتی باز هم مبارزات خوبی داشته باشد تا سربلند از رینگ خارج شود.
وی در مورد حریف احسان روزبهانی خاطرنشان کرد: احسان هم فردا باید در دومین مبارزات خود به مصاف بوکسور تیم ملی ترکیه برود. حریف روزبهانی یکی از بوکسور‌های قدیمی تیم ملی ترکیه است و تجربیاتش از روزبهانی بیشتر است، اما احسان از لحاظ قدرت بدنی در بهترین شرایط قرار دارد. آرزو می‌کنم هر دو ملی پوش فردا سربلند از رینگ خارج شوند.

۱۳ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۶:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.