ابراز رضایت رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی از شرایط جسمی و روحی ورزشکاران ایران(361)

ابراز رضایت رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی از شرایط جسمی و روحی ورزشکاران ایران(361)
به گزارش روابط عمومی کمتیه ملی المپیک به نقل از خبرنگار اعزامی به لندن، رییس کمیته پزشکی کاروان المپیک ایران گفت که بهداد سلیمی تحت نظر است و مشکلی برای حضور در مسابقات وزنه برداری المپیک ندارد.

دکتر لطفعلی پورکاظمی درباره وضعیت بهداد سلیمی گفت: بهداد سلیمی دو روز پیش به درمانگاه‌ ما در دهکده مراجعه کرد و اقدامات پیشگیرانه‌ای روی مفاصل گردن و شانه او انجام گرفت و فیزیوتراپی انجام داد.
وی افزود: طلوطی و رودکی از جمله ورزشکارانی هستند که به درمانگاه ما مراجعه کردند و سایر ورزشکاران هم برای انجام اقدامات پیشگیرانه و تقویتی به درمانگاه مراجعه می‌کنند. خوشبختانه شرایط جسمی و روحی ورزشکاران ایرانی خوب است.
پورکاظمی درباره عملکرد کادر پزشکی کاروان ایران گفت: خوشبختانه شرایط خوبی وجود دارد، تجهیزات پزشکی و فیزیوتراپی را از ایران آورده‌ایم. همچنین داروهای خوبی همراه خود آوردیم و اقدامات لازم در درمانگاه‌ خودمان روی ورزشکاران انجام می‌شود. ضمن اینکه بیمارستان دهکده هم در فاصله 10 متری محل اسکان کاروان ایران قرار دارد و اگر مسائلی باشد که نتوانیم در درمانگاه انجام دهیم، سریعا می‌توانیم ورزشکاران را به بیمارستان منتقل کنیم.
رییس کمیته پزشکی کاروان المپیک درباره نتیجه تست الکل و دوپینگ میلاد وزیری،‌ ملی‌پوش تیروکمان ایران، اظهار کرد: از نظر قانونی تا 72 ساعت نتیجه تست باید اعلام شود اما معمولا 24 ساعت بعد از انجام تست اعلام خواهد شد و احتمالا نتیجه تست میلاد وزیری هم امروز (جمعه) مشخص می‌شود، پنجشنبه هم مسئولان وادا به چند خوابگاه رفتند و نمونه‌هایی گرفتند. تاکنون تست دو خانم و یک آقا در میان ورزشکاران المپیک مثبت اعلام شده است.

۱۳ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۳:۱۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.