داور آلمانی مبارزه مظاهری محروم شد(351)

داور آلمانی مبارزه مظاهری محروم شد(351)
فدراسیون جهانی بوکس، داور آلمانی مبارزه علی مظاهری و بوکسور کوبایی را پنج روز محروم کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، پس از قضاوت غیرمنصفانه فرانک شارماخ آلمانی در مبارزه بوکس علی مظاهری و حریف کوبایی، بوکسور ایرانی به دلیل اعتراض به داور آلمانی رینگ را ترک کرد اما با دست دادن به مربیان حریف از سالن خارج شد؛ قضاوت پر حرف و حدیث شارماخ در رسانه های مختلف جهان هم سر و صدا کرد و اکثر کاربران سایتهای معتبر هم حق را به مظاهری دادند.
هر چند قضاوت غیرمنصفانه شارماخ غیرقابل انکار است اما برخی رسانه ها از احتمال محرومیت مظاهری به دلیل ترک رینگ نوشتند با این حال فدراسیون جهانی بوکس با انتشار بیانیه ای از محرومیت پنج روزه شارماخ خبر داد. در این بیانیه که به مناسبت این محرومیت و همچنین اخراج یکی دیگر از داوران از المپیک صادر شده به نقل از رییس فدراسیون جهانی بوکس آمده است: "من عمیقا از تصمیمهای اتخاذ شده متاسفم. هدف اصلی ما حفظ راستی و انجام مسابقه های منصافانه است. من تمام تلاش ممکن را برای تقویت این مولفه ها به کار خواهم بست."
همچنین آقاجان آبی اف یکی از مسوولان فنی مبارزه مظاهری و بوکسور کوبایی هم بنا به تصمیم فدراسیون جهانی بوکس از ادامه حضور در المپیک منع و از دهکده بازیها اخراج شد.
در جریان رقابتهای بامداد پنجشنبه یک بوکسور ژاپنی نیز به دلیل داوری ضعیف مسابقه اش را واگذار کرد که داور آن مسابقه هم محروم شد.
منبع:ایسنا

۱۳ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۰:۳۸

نظر مخاطبان

ماریا
۱۳۹۱/۰۵/۱۳
0
0
2

باید اخراجش می کردن

srok
۱۳۹۱/۰۵/۱۳
0
0
0

محروم کردنش به این زودی جای تقدیر داره.


نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.