تمرینات شاداب وزنه برداران در اکسل(347)

تمرینات شاداب وزنه برداران در اکسل(347)
نخستین تمرین بهداد سلیمی و سایر وزنه برداران تیم ملی ایران عصر روز چهارشنبه در محل تمرینهای سالن اکسل برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در این تمرین که از ساعت 5 بعدازظهر به وقت محلی در سالن تمرینهای وزنه برداران انجام شد، به غیر از سهراب مرادی و کیانوش رستمی که قرار است روز جمعه به روی تخته بروند، چهار وزنه بردار دیگر یعنی بهداد سلیمی، سجاد انوشیروانی، نواب نصیرشلال و سعید محمدپور برنامه های تمرینی خود را بنابر آنچه کوروش باقری به آنها دیکته می کرد، انجام می دادند.

در این تمرین محمدپور آخرین فشار پیش از مسابقه روز شنبه را به خودش آورد تا روز پنجشنبه را استراحت داشته باشد. او یکی از با انگیزه ترین وزنه برداران تیم است که تمرینات باقری را مو به مو و بدون هیچ کم و کاستی انجام می دهد. در دوره تمرینی روز چهارشنبه، تمرینهای محمدپور زودتر از همه به اتمام رسید تا او به حرکات نرمشی و کششی پس از گرم کردن بپردازد.

تمرین وزنه برداران در سالن اکسل

نواب نصیرشلال، وزنه بردار دسته 105 کیلوگرم ایران که در آمادگی بسیار خوبی به سر می برد، در حالی تمرین می کرد که مورد حمایت جدی و بسیار خوب سایر هم تیمی هایش قرار داشت. او در حین تمرینات دوضرب، وقتی می خواست وزنه های سنگین را به روی سینه بکشد، به شدت مورد تشویق و حمایت سایرین قرار می گرفت. پس از هر حرکت نیز به غیر از باقری که مدام در حال گوشزد کردن نکات فنی است، افرای همچون رضازاده و حتی بهداد سلیمی نیز مواردی را بیان می کردند که می توانست کمک شایانی برای این وزنه بردار خوب باشد. او نیز از امیدهای ایران در رسیدن به سکوی المپیک است.

سجاد انوشیروانی، ساکت ترین وزنه بردار تیم است. او کمتر حرف می زند و بیشتر از زورش برای بالای سر بردن وزنه استفاده می کند. انوشیروانی همیشه از بودن در کنار بهداد سلیمی استفاده کرده و همیشه اظهار امیدواری کرده که بتواند در المپیک صاحب مدال شود. انوشیروانی در تمرینهای چهارشنبه چنان با قدرت تمرین می کرد که پس از تمرین حسابی خسته بود، اما در عین خستگی به سالن مسابقات آمد تا با جو محل برگزاری رقابت آشنا شود. او همچنین در تمرینهای سالن اکسل پا به پای بهداد سلیمی می آمد.

اما ستاره تیم ایران کسی نبود جز بهداد سلیمی. کسی که وقتی به زیر وزنه می رفت، موبایلها و دوربینها بودند که برای عکس گرفتن و فیلم گرفتن از او بالا می آمدند. به طور کلی همه دوربینهای موجود در سالن تمرین بر روی تیم ایران بود. سلیمی در این تمرین توجه زیادی داشت تا کوروش باقری با دیدن نحوه تمرینش و بلند کردن وزنه هایش از حرکات او لذت ببرد. همین طور هم بود. باقری با دیدن حرکات سلیمی حسابی او را تشویق می کرد، اما این تشویقها در لابلای توصیه های فنی او مستتر بود.

به طور کلی به غیر از مرادی و رستمی که اکنون در شرایط خوبی در دهکده المپیک به سر می برند، سایر وزنه برداران تمرینهای شادابی را در محل تمرینات انجام دادند. برخی از آنها مانند انوشیروانی پس از تمرین همراه باقری، رضازاده و زالای به دیدن مسابقه دسته 77 کیلوگرم رفتند و برخی دیگر ترجیح دادند زودتر به دهکده بروند و استراحت کنند.
منبع :ایسنا
۱۲ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۹:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.