پیشکسوت بوکس:حق مظاهری بود به دور دوم صعود کند(346)

پیشکسوت بوکس:حق مظاهری بود به دور دوم صعود کند(346)
حق علی مظاهری بود به دور بعدی صعود کند ولی داور با دادن اخطارهای زود هنگام و بی مورد نگذاشت نماینده کشورمان پیروز از میدان خارج شود.

محمود مساعدیان سرمربی اسبق تیم ملی و از پیشکسوتان این رشته ضمن اشاره به این موضوع که بوکسورهای کشورمان رقابتهای خوبی از خود بنمایش گذاشتند در خصوص بازی علی مظاهری برابر حریف کوبایی به سایت کمیته ملی المپیک گفت:بوکسور کوبایی وقتی دید نمی تواند ببرد رو به بازی نزدیک آورد تا داور بهانه ای داشته باشد برای اخطار دادن به مظاهری، در واقع وقتی داور دومین اخطار را به بوکسور ما داد مشخص بود که می خواهد نماینده ما را ببازاند و در این زمان مربی باید هوشیار باشد و نکات لازم را به مشتزن خود انتقال دهد.

وی ادامه داد:فدراسیون بوکس اردوها و تمرینات خوبی را برای آماده سازی نفرات اعزامی به لندن در نظر گرفته بود و بچه های ما هم خوب مبارزه کردند ولی مسائل داوری در اکثر رقابت ها حتی المپیک وجود دارد به همین دلیل باید حواسمان جمع باشد.

پیشکسوت بوکس در خاتمه اظهار داشت:داوری این مسابقه ضعیف بود و باید به آن اعتراض کرد البته نتیجه عوض نمی شود ولی حداقل حقانیت مشتزن ما ثابت می شود به هر حال ماه ها این بچه ها و مربیان زحمت کشیدند و فدراسیون هزینه کرده ولی این ناداوری زحمات آنها را هدر داد و نگذاشت بوکسور ما به حقش برسد و خستگی را در تن بچه ما باقی گذاشت.

۱۲ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۹:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.