افشار زاده : از جمعه منتظر خبرهای خوش از کاروان ورزشی ایران باشید(327)

افشار زاده : از جمعه منتظر خبرهای خوش از کاروان ورزشی ایران باشید(327)
دبیرکل کمیته ملی المپیک باخوب توصیف کردن وضعیت کاروان ایران در المپیک لندن گفت : از روز جمعه منتظر خبرهای خوش از کاروان ورزشی کشورمان باشید.
    به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، بهرام افشار زاده دبیر کل کمیته ملی المپیک و سرپرستا کاروان اعزامی درگفتگو با خبرنگار ایرناافزود:تا این لحظه انتظار مدال آوری از کاروان ورزشی ایران نداشتیم.

وی افزود: ما موفقیت های جوانان برومند ایران را تااین مرحله دقیقا تحت نظرداریم و دربرخی از رشته ها نتایج به دست آمده مافوق تصور بود و من از همین جا به این ورزشکاران و مسوولان این رشته ها تبریک گفته و آرزوی تداوم این موفقیتها را دارم.

وی در خصوص موفقیتهای حاصله از برگزاری رقابتهای اخیر گفت : از مهمترین این نتایج راهیابی الهه احمدی به مرحله فینال بود که به نظر ما رسیدن به این مرحله کم از قهرمانی در رشته تیراندازی ندارد.

افشار زاده افزود : همچنین کار نوشاد عالمیان که دو حریف را به راحتی پشت سر گذاشت به نوعی شاهکار محسوب می شد و این خبر ضمن بالا بردن رنکینگ این فرد می تواند برای خانواده پینگ پنگ بسیار ارزشمند تلقی شود.

وی گفت : همچنین جوانان ما در بوکس تاکنون بسیار خوب ظاهر شدند و از ناداوری شب گذشته در خصوص مظاهری که بگذریم، رشد بچه های ما نشانگر حساس شدن حریفان آنهاست و همین کارها منجر به این می شود تا داورها هم گاهی وقتها قضاوتهای نادرستی داشته باشند.

افشار زاده افزود: مجموع عملکردها نشان می دهد که برخی از فدراسیونها در راه رسیدن به موفقیت کارشان را درست انجام داده اند و در مقابل برخی باید کار بیشتری را برای رسیدن به قله های موفقیت در کارنامه خود به ثبت برسانند.

وی در خصوص رقابتهای روز جمعه گفت:در این روز دو نماینده خوب وزنه برداری کشورمان یعنی کیانوش رستمی و سهراب مرادی به روی تخته می روند و پیش بینی من این است که در این روز با توکل به خدا اولین مدال طلای کاروان کشورمان به ثبت برسد.

به گفته دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان کسب مدال طلا در اولین روز کاری وزنه برداران روح جدیدی در کاروان ورزشی کشورمان خواهد دمید و روحیه رشته هایی همچون تکواندو و کشتی را بیش ازپیش بالا خواهد برد.

وی افزود : اگر پیش بینی من در خصوص کسب دو تا پنج مدال طلایی در این دوره درست از آب درآید در حقیقت ما بالاترین موفقیت را از ابتدای حضورمان در المپیک کسب کرده ایم .

افشارزاده در پایان تصریح کرد : اوضاع کاروان ایران بسیار خوب است و هر شب جلسات ارزیابی عملکرد ورزشکاران با حضور مسوولان و سرپرستان فدراسیونهابرگزار شده وموارد لازم برای رسیدن به نتیجه مطلوب طرح می شود.

۱۲ اَمرداد ۱۳۹۱ ۰۹:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.