کیانوش رستمی: امیدوارم چراغ اول کاروان ایران را روشن کنم(313)

کیانوش رستمی: امیدوارم چراغ اول کاروان ایران را روشن کنم(313)
کیانوش رستمی که شانس اصلی اولین مدال کاروان ایران در المپیک لندن است می‌گوید که به فکر مدال طلا و همچنین رکوردشکنی است.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از خبرنگار اعزامی از لندن، کیانوش رستمی پس از این که یک تمرین خوب را در سالن تمرین اکسل پشت سر گذاشت، در جمع خبرنگاران گفت: قبل از حضور در لندن بهترین رکوردهایم 179 کیلو در یک ضرب و 220 کیلو در دو ضرب بوده است. اگر بتوانم در لندن همین وزنه‌ها را بزنم، قهرمان خواهم شد. البته باید ببینم که شرایط مسابقه چطور می‌شود.
وی ادامه داد: وزنه‌برداران چین، بلاروس و همچنین سهراب مرادی مهم‌ترین رقیبان من هستند که در دو سال اخیر نیز تقریبا با همین‌ها رقابت داشتم. من اول برای مدال طلا تلاش می‌کنم و اگر قهرمانی‌ام قطعی شود در حرکت آخر و با صلاحدید کوروش باقری به رکورد المپیک حمله خواهم کرد. رکورد المپیک 394 کیلو است.
وی در مورد شرایط خود برای مسابقه دادن گفت: در این چند روز به سالن مسابقه رفتم و روح و ذهنم را برای مسابقه آماده کردم، هیچ ترس و واهمه ای هم ندارم و روحیه ام طوری است که فرقی بین مسابقات جهانی و المپیک نگذاشته‌ام. البته المپیک هر چهار سال یک بار است و باید از این فرصت بهترین استفاده را کرد.
رستمی در پاسخ به این سوال که آیا اولین چراغ کاروان ایران را روشن خواهد کرد؟ به شوخی گفت: چرا همیشه ما باید چراغ اول را روشن کنیم! از المپیک 1948 وزنه‌برداری در کنار کشتی این مسئولیت را بر عهده داشته است و من هم امیدوارم به عنوان نمایندگی از جامعه پولاد مردان چراغ اول مدال آوری المپیک را روشن کنم.
قهرمان مسابقات جهانی پاریس در پایان گفت: به مردم ایران خصوصا کرد زبان‌ها قول می‌دهم که با دست پر از المپیک برگردم.

۱۱ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۸:۴۲

نظر مخاطبان

s
۱۳۹۱/۰۵/۱۱
0
0
0

امیدوارم موفق باشد. براش دعا میکنیم.


نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.