محمد بنادر بدو ورود به لندن: رنگ مدال ها را پیش بینی نمی کنم(310)

محمد بنادر بدو ورود به لندن: رنگ مدال ها را پیش بینی نمی کنم(310)
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت رنگ مدال ها را پیش بینی نمی کند ولی وعده داد طلسم 40 ساله بی مدالی کشتی فرنگی در بازیهای المپیک لندن شکسته خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل زا خبرنگار اعزامی ؛محمد بنا' در بدو ورود تیم ملی کشتی فرنگی به لندن  گفت: 'صد در صد در مسابقات کشتی فرنگی المپیک لندن مدال می گیریم ولی الان نمی خواهم تعداد و رنگ مدال ها را پیش بینی کنم.'

وی افزود: خدا را شکر می کنم هر کاری که لازم بوده انجام داده ایم و شرایط تیم هم شرایط خوبی است... صد درصد در این مسابقات مدال می گیریم. همه بچه ها لیاقت گرفتن مدال المپیکی را دارند و من بسیار به آنان امیدوار هستم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی اظهارداشت: خوشبختانه چند روز زودتر از آغاز مسابقات کشتی به لندن آمدیم و این کمک می کند که فرنگی کاران پس از استقرار، فرصت کافی برای تطبیق شرایط خود با محیط و انجام تمرینات مناسب در اختیار داشته باشند.

بنا اضافه کرد: عزم همه فرنگی کاران این است که سه روز دیگر با قدرت تمام و آمادگی کامل به روی تشک بروند و بتوانند بهترین نتیجه را بگیرند و بویژه طلسم بی مدالی 40 ساله کشتی فرنگی را در المپیک بشکنند.

آخرین مدال کشتی فرنگی ایران را در بازیهای المپیک، 'رحیم علی آبادی' در وزن 48 کیلوگرم در بازیهای المپیک 1972 مونیخ کسب کرده بود. وی در آن مسابقات دوم شد و مدال نقره گرفت.

'محمد بنا' در مورد وضعیت تدارکارت و آماده سازی تیم نیز گفت: 'دست همه درد نکند، از وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک، فدراسیون کشتی و همه کسانی که زحمت کشیده اند و در این مدت به تیم کمک کرده اند، تشکر می کنم.'

وی افزود: اگر هم در جایی کمبودی وجود داشته، الان به هیچ وجه وقت گلایه نیست و تمرکز همه ما باید برای موفقیت ورزشکاران المپیکی کشورمان و از جمله کشتی گیران باشد.

۱۱ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۴:۲۱

نظر مخاطبان

امید بارانی
۱۳۹۱/۰۵/۱۱
5
0
0

ما برای تمام ملی پوشان غیور کشورمان دعا میکنیم انشاءالله با بهترین مربی جهان بهترین مدال ها رو هم می گیریم.


نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.