فرشاد علیزاده : امیدوارم بهترین نتیجه کشتی فرنگی رقم بخورد(300)

فرشاد علیزاده : امیدوارم بهترین نتیجه کشتی فرنگی رقم بخورد(300)
فرشاد علیزاده در گفت و گو با سایت کمیته ملی المپیک در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی کشتی فرنگی عنوان داشت : 3 شب قبل برای آخرین بار به خانه کشتی رفتم و تمرینات ملی پوشان را از نزدیک دیدم. هیچ وقت به این خوبی تمرین نکرده و بچه ها را سرحال و قبراق ندیده بودم.
وی افزود : ملی پوشان از نظر روحی و جسمی خوب بودند و روزهای آخر حضور در ایران را به رفع اشکال و کار روی نقاط قوت و ضعف حریفان سپری کردند و شکر خدا با آمادگی خوبی راهی لندن شدند.
کشتی گیر ملی پوش وزن 74 کیلوگرم فرنگی همچنین اظهار داشت : در سال گذشته امید نوروزی و سعید عبدولی 2 طلای با ارزش برای ایران کسب کرده اند، باباجان زاده ، قاسم رضایی و اخلاقی هم نام آوران ایران در اوزان دیگر هستند. اگر آسیب دیدگی ، مشکلات و مسائل حاشیه ای تاثیرگذار نباشد، هر 6 کشتی گیر ایرانی شانس کسب مدال را دارند.         
علیزاده در ارزیابی وزن 55 کیلوگرم گفت : حمید سوریان برای آمادگی و شرکت در المپیک زحمات زیادی کشیده است و اگر اتفاق خاصی پیش نیاید حماسه ساز المپیک خواهد  شد.
وی در پایان تاکید  کرد : امروز در سطح جهان روی کشتی فرنگی ایران و پیشرفت آن زوم کرده اند و نمی خواهند همه مدال ها به یک تیم برسد و به سمتی گام برمی دارند که مدال ها بین کشورها پخش شود.


۱۱ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۱:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.