صبح امروز و در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد؛نشست برنامه ریزی اعضای ستاد تدارکاتی کمیته ملی المپیک با دبیر کل؛ تعیین رکورد برای نفرات اعزامی به مسابقات بین المللی /لزوم استفاده بهینه از مربیان خارجی

صبح امروز و در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد؛نشست برنامه ریزی اعضای ستاد تدارکاتی کمیته ملی المپیک با دبیر کل؛ تعیین رکورد برای نفرات اعزامی به مسابقات بین المللی /لزوم استفاده بهینه از مربیان خارجی
اعضای ستاد تدارکاتی کمیته ملی المپیک صبح امروز طی نشستی با دبیر کل کمیته به برنامه ریزی برای تدارک تیمهای اعزامی به بازیهای داخل سالن ویتنام و بازیهای آسیایی گوانگ جو پرداختند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، نشست برنامه ریزی اعضای ستاد تدارکاتی کمیته ملی المپیک صبح امروز با حضور بهرام افشارزاده دبیر کل ، اصغر رحیمی دبیر ستاد، دکتر علیجانی مسئول کمیته علمی ستاد، دکتر واعظ موسوی مسئول کمیته روانشناسی ستاد، شعبانی مسئول کمیته فرهنگی، برجسته مسئول کمیته سنجش و اندازه گیری قابلیتهای جسمانی ستاد و سر رشته دبیر کمیته علمی ستاد  در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد که طی آن اعضا  به بحث و بررسی در خصوص برنامه ریزی های لازم برای تدارک تیمهای اعزامی به بازیهای داخل سالن ویتنام و بازیهای آسیایی گوانگ جو پرداختند.
بر اساس این گزارش، در این نشست مقرر گردید از این پس تمامی تیمهای اعزامی به بازیهای مختلف اعم از داخل سالن ویتنام، آسیایی گوانگ جو و المپیک لندن نفرات خود را طبق رکوردهای ورودی که متعاقبا با انجام بررسی های کارشناسی اعلام خواهد شد انتخاب و معرفی نمایند.
ضمنا با توجه به هزینه هایی که برای حضور مربیان خارجی در تیم های ملی صورت می گیرد از این پس باید مربیان طبق اصول و ضوابطی خاص انتخاب شوند تا هم کارآیی لازم را داشته باشند و هم اینکه بعد از مسابقات پاسخگو باشند. ضمن اینکه فدارسیون ها برای استفاده بهینه از اوغات فراغت مربیان خارجی برنامه ریزی کنند و با برپایی کلاسهای آموزشی ویژه زمینه به روز شدن مربیان و ورزشکاران خارج از اردیو تیم ملی را فراهم سازند.
موضوع دیگری که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت بحث دقت روی نتایج بدست آمده تیمهای ورزشی در مسابقات برون مرزی بود که طبق آن باید کیفیت مسابقات و نتایج بدست آمده کاملا دقیق بررسی شود تا توقعات بی مورد را برای نتیجه گیری در میادین بزرگی همچون بازیهای آسیایی و المپیک ایجاد ننماید.
در پایان نیز مقرر شد تا کلیه برنامه ها و تصمیمات فرا در نشست هات اجرایی کمیته ملی المپیک مطرح گردد تا در صورت موافقت اعضای هیات اجرایی بصورت مصوب در آید.


۱۳ اَمرداد ۱۳۸۸ ۱۳:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.