ایرانیان اکثر بلیت های وزنه برداری، کشتی و تکواندو را خریداری کرده اند(293)

ایرانیان اکثر بلیت های وزنه برداری، کشتی و تکواندو را خریداری کرده اند(293)
یک منبع آگاه از خریداری اکثر بلیت های مسابقات وزنه برداری، کشتی آزاد و فرنگی و تکواندو بازی های المپیک 2012لندن توسط ایرانیان خبر داد و گفت: با این وضعیت جو غالب سالن های مسابقات هنگام حضور ورزشکاران ایرانی در این رشته ها به سود آنان خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  خبرنگار اعزامی ایرنا به لندن یک منبع آگاه گفت: هموطنان ایرانی مقیم شهرهای مختلف انگلیس و برخی دیگر از کشورهای اروپایی برای حضور گسترده در مسابقات کشتی آزاد و فرنگی، وزنه برداری و تکواندو برنامه ریزی کرده اند.

وی اضافه کرد: جو سنگین المپیک می تواند روی ورزشکارانی که برای نخستین بار در این رقابت ها حضور می یابند تاثیر منفی بگذارد و طبیعتا حضور گسترده تماشاگران ایرانی می تواند در شکستن فضای سنگین مسابقات المپیک موثر باشد.

وی اظهار داشت: ایرانیان مقیم انگلیس در انتظار آغاز مسابقات رشته های مدال آور برای ایران هستند و همه تحولات مربوط به ورزشکاران ایرانی بویژه وزنه برداران، کشتی گیران و تکواندوکاران را به دقت دنبال می کنند.

ایرانیان مقیم انگلیس ماه گذشته، کانونی را برای حمایت ورزشکاران ایرانی شرکت کننده در بازی های المپیک لندن تشکیل دادند تا به طور هماهنگ و یکپارچه به تشویق این قهرمانان بپردازند.

به گفته این منبع آگاه، از هم اکنون خبرنگاران رسانه های خارجی نیز جویای وضعیت تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی، وزنه برداری و تکواندو ایران هستند و مدام از مسوولان کاروان ورزشی کشورمان در باره زمان ورود این تیم ها و تمرینات آنها می پرسند و علاقه مندند از بدو ورود در جریان تمامی تحولات و اخبار آنها قرار بگیرند.

وزنه برداران کشورمان در هفته جاری و در دو مرحله وارد شهر لندن شده اند و کشتی گیران و تکواندوکاران نیز در روزهای آینده وارد خواهند شد.
۱۰ اَمرداد ۱۳۹۱ ۲۰:۲۰

نظر مخاطبان

مهدی هاشمی
۱۳۹۱/۰۵/۱۱
0
0
0

درخواست جامعه ایران از بهداد سلیمی و دیگر مدال آوران المپیک "تقدیم به مسلمانان میانمار که در بایکوت خبری رسانه های جهان مردند" http://www.akbarabad.com/show.php?id=338&page=1

محمد
۱۳۹۱/۰۵/۱۱
0
0
0

از شنیدن این خبر خیلی خوشحال شدم به امید موفقیت ایران.


نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.