طلوطی:بوکس ایران حرفهای زیادی برای گفتن دارد(292)

طلوطی:بوکس ایران حرفهای زیادی برای گفتن دارد(292)
سومین بوکسور ایران در بازیهای المپیک لندن پس از پیروزی برابر حریفی از اسپانیا گفت: مبارزه سختی را پشت سرگذاشتم اما خوشحالم که روند صعودی بوکسورهای ایران آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از خبرنگار اعزامی به لندن، مهدی طلوطی که عصر امروز( سه شنبه ) موفق شد در نخستین مبارزه خود برابر "آلونسو" از اسپانیا به پیروزی برسد در جمع خبرنگاران حاضر در سالن اکسل ضمن بیان این مطلب افزود: به همراه مربیانم این حریف را به خوبی آنالیز کرده بودم و از نقاط ضعف و قوت او آگاهی داشتم.

وی افزود: به همین خاطر با تلاش زیاد و در یک مبارزه سخت توانستم این حریف عنوان دار را شکست دهم. امیدوارم بتوانم در مبارزه بعدی که برابر یک حریف قزاقستانی است نیز به پیروزی برسم.
طلوطی با بیان اینکه تصور برخی ها در مورد بوکس اشتباه است گفت: ما با پیروزیهایی که در بازیهای المپیک کسب کردیم نشان دادیم که بوکس ایران حرف های زیادی برای گفتن دارد. حالا از روحیه بسیار خوبی برخورداریم و با سیر صعودی که در بین ورزشکاران ایران آغاز شده قطعا در دیدارهای آینده نتایج بهتری خواهیم گرفت.
مهدی طلوطی در اولین مبارزه اش در سی امین دوره بازیهای المپیک عصر امروز سه شنبه موفق شد در وزن 64 کیلوگرم با نتیجه 16 بر 12 حریف اسپانیایی خود را شکست دهد. قبل از این احسان روزبهانی برابر حریفی از کلمبیا به پیروزی رسیده بود.

۱۰ اَمرداد ۱۳۹۱ ۲۰:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.