طالبیان قبل از اعزام به لندن:فقط به فینال فکر می کنم(279)

طالبیان قبل از اعزام به لندن:فقط به فینال فکر می کنم(279)
رکوردهایم نسبت به گذشته بهتر شده و می‌توانم در المپیک به فینال A صعود کنم و برای رسیدن به این افتخار امیدوارم مردم هم برای ما دعا کنند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛احمدرضا طالبیان قایقران المپیکی ، درباره آمادگی‌ش برای حضور در المپیک لندن گفت: در هفته پایانی فشارها کمتر شده البته روز گذشته اوج فشار بود. از حدود یک سال گذشته که تمریناتم را آغاز کردم حتی یک تمرین را از دست ندادم. تاجایی که لازم بوده تلاشم را به کار گرفته‌ام بقیه راه به خواست خدا است.

طالبیان درباره حریفانش در المپیک، اظهار داشت: به رقیبانم فکر نمی‌کنم که از چه کشورهایی هستند و تنها تلاشم را به کار می‌گیرم تا نتیجه خوبی کسب کنم به هر حال کسی که به المپیک می رود اهمیتی به رقبایش نمی دهد ترسی از نام ندارد.

کایاک‌سوار ملی‌پوش کشورمان در المپیک لندن، درباره پیش‌بینی‌اش در این رقابت‌ها عنوان کرد: رکوردهایم نسبت به سال گذشته 4 ثانیه بهتر شده است و فکر می‌کنم در المپیک بتوانم یک یا دو ثانیه این رکورد را بهبود ببخشم. فکر می‌کنم بتوانم در فینال A قرار بگیرم که در این صورت نتیجه خوبی گرفته‌ام و به مدال المپیک بعد نزدیک شده‌ام اما در صورتی که راهی فینال B شوم که دو سال است در این فینال حضور دارم باید جزو نفرات برتر باشم. تمرینات خوب است و انگیزه بالایی برای مسابقات دارم.

احمدرضا طالبیان قایقران المپیکی فردا به همراه آرزو حکیمی و مربیان خود راهی لندن می‌شوند.

۱۰ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۵:۰۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.