کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز : عالمیان کاوران ورزش ایران را تحت الشعاع خود قرار داد(275)

کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز : عالمیان کاوران ورزش ایران را تحت الشعاع خود قرار داد(275)
کاپیتان سابق تیم ملی پینگ پنگ گفت : حق نوشاد باخت 4 بر صفر نبود و عالمیان سزاوار پیروزی در ست سوم بود اما متاسفانه تمرکز خود را از دست داد. در مجموع جامعه پینگ پنگ از عملکرد نوشاد راضی است.

مهران احدی در گفت و گو با سایت کمیته ملی المپیک با اشاره به این مطلب که در مجموع عملکرد نوشاد عالمیان جای تبریک دارد، اظهار کرد : وی با نمایش خوب خود اخبار کاروان اعزامی به لندن را تحت الشعاع قرار داد. نوشاد نماینده ای خوب و شایسته برای جامعه پینگ پنگ بود و پتانسیل لازم برای حضور در محافل بین المللی و کسب مدال را دارد.

وی با اشاره به این مطلب که در مسابقه اول عالمیان پیروزی وی قابل پیش بینی بود چرا که حریف استرالیایی نوشاد به لحاظ رنکینگ از او عقب تر بود، گفت : مسابقه دوم عالمیان رقابتی سخت بود چون رقیب وی رتبه بالاتری داشت و افراد کم تجربه نوشاد را از پیش باخته تصور می کردند. من با هر دو بازیکن پیش از این مسابقه داده بودم، پس شناخت لازم از هر دو داشتم و پیش بینی می کردم نوشاد موفق به شکست حریف خود بشود.

کاپیتان سابق تیم ملی پینگ پنگ در ادامه افزود : حریف هنگ کنگی از بک هندهای خوبی بهره می برد و اکثر امتیازات را به این توانایی بدست می آورد ولی با هوشیاری و درایت خاص نوشاد، نقطه قوت حریف کور شد.

مهران احدی در خصوص مسابقه عالمیان و " بول " خاطر نشان کرد : در مسابقه سوم، نوشاد برابر حریف سرشناس و صاحب  آلمانی نام خود، خوب و جنگنده بازی کرد اما حریف کنترل بازی را به دست گرفت. نقطه قوت نماینده ایران زدن سرویس های خوب است که حمله موثری را پی ریزی می کند اما " بول " جواب سرویس های نوشاد را عالی داد. نوشاد هر وقت جلوی میز بازی و حمله کرد صاحب پوئن شد ولی زمانی که از میز فاصله گرفت در این مهم موفق نبود.


 

۱۰ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۳:۱۲

نظر مخاطبان

شیرین
۱۳۹۱/۰۵/۱۰
0
0
0

منظورتون کاروانه دیگه! تصیح کنید تیترو!


نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.