حقی :در تایم تریل جبران می کنم(270)

حقی :در تایم تریل جبران می کنم(270)
علیرضا حقی در آستانه ماده تایم تریل در المپیک لندن، دوچرخه سواری ایران را شایسته نتیجه خوب می داند و می خواهد در این ماده عملکرد قابل قبول و در شان ایران به نمایش بگذارد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از خبرنگار اعزامی ؛رکابزن المپیکی اظهار کرد: با به پایان رسیدن مرحله جاده کارم را برای مرحله تایم تریل آغاز کردم، آن سانحه در بخش استقامت برنامه‌های ما را خراب کرد و هنوز تحت تاثیر آن هستم. اگر آن برخورد پیش نمی‌آمد شاید نتیجه‌ من بهتر نمی‌شد، اما مطمئن باشید که امیر زرگری نتیجه‌ بسیار بهتری را به دست می‌آورد. شنیده‌ام که تاندون پایش کش آمده است و امیدوارم که هر چه زودتر سلامتی‌اش را به دست بیاورد.
وی گفت: تمام تلاشم را می‌کنم تا در این ماده نتیجه‌ قابل قبولی را کسب کنم. امیدوارم با تمام توان رکاب بزنم و آن اتفاق بخش جاده را جبران کنم. دوچرخه‌سواری ایران شایسته بهترین نتیجه‌ بود و امیدوارم در تایم تریل انفرادی عملکرد قابل قبولی داشته باشم.
حقی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کردی در بخش جاده چنین نتیجه‌ای را کسب کنی؟ بیان کرد: سطح رقابت‌ها بسیار بالا بود، پیش از این نیز آقای قمری و آقای صفرزاده گفته بودند که حتی انگلیسی‌ها با آن همه برنامه‌ریزی نتوانستند مدال بگیرند، اما این‌ها چیزی را توجیه نمی‌کند. من تمام تلاشم را کردم، اما آسیب دیدگی‌ که به وجود آمد اجازه نداد تا آخر در مسابقه بمانم. حالا هم تمام تمرکزم را بر روی مسابقه فردا گذاشتم تا در آنجا نتیجه‌ قابل قبولی بگیرم.

۱۰ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۲:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.