خلیل رشید محمدزاده : کشتی فرنگی می تواند صاحب مدال طلای المپیک شود(267)

خلیل رشید محمدزاده : کشتی فرنگی می تواند صاحب مدال طلای المپیک شود(267)
سرمربی تیم نوجوانان فرنگی گفت : با توجه به ترکیب تیم اعزامی می شود نسبت به کسب 3 تا 4 مدال طلا در لندن خوش بین بود تا برای اولین بار در تاریخ کشتی فرنگی کشور صاحب مدال طلای المپیک شویم.

خلیل رشید محمدزاده در گفت و گو با سایت کمیته ملی المپیک با اشاره به این مطلب که محمد بنا نسبت به همه اوزان و کشتی گیران اعتقاد دارد و همچنین اطمینان دارد که بهترین ها را انتخاب کرده است، عنوان داشت : تیم ملی کشتی فرنگی تمرینات خوبی به لحاظ جسمانی و روحی ـ روانی پشت سرگذاشته است. خود من از نزدیک شاهد تلاش ورزشکاران در تمرینات بوده ام.

وی در مورد وضعیت حمید سوریان اظهار داشت : در وزن 55 خود سوریان معتقد است که در بهترین شرایط روحی ـ روانی بسر می برد. وزن سوریان کنترل شده است و با تمام اطمینانی که در گفته های وی مشخص است، قصد دارد فعل خواستن را صرف کرده و مزد تلاش چندین ساله خود را گرفته بگیرد.

محمدزاده درادامه گفت : در اوزان 60 و 66 امید ما به دو کشتی گیری است که طی چهار سال گذشته در بالاترین سطح جهان کشتی گرفته و از تجربه لازم برای کسب مدال طلای المپیک برخودار هستند. این دو کشتی گیر وزن نرمالی دارند و می توانند بدون مشکل سر وزن برسند.

سرمربی تیم نوجوانان فرنگی در مورد وضعیت قاسم رضایی تاکید کرد : وی در وزن 96 کیلوگرم اضافه وزن دارد و می بایستی حدود 8 درصد وزن خود را کم کند. وی کشتی گیری است که از نظر فنی در سطح بالایی است و از نظر قدرت فوق العاده می باشد. این ورزشکار با بهترین های جهان مبارزه داشته و پیروزی هایی نیز به دست آورده است.

وی در پایان با اشاره به این مطلب که در وزن 120 کیلوگرم بشیر باباجان زاده نیاز به قرعه مناسب دارد، خطر نشان کرد : این جوان برومند در جام جهانی مسکو با ضربه فنی کردن حریف روس خود باعث شد تا عنوان قهرمانی به ایران برسد. سخت کوشی از ویژگی های مبارزه وی بر روی تشک کشتی است. وی این شایستگی فنی را دارد که در بین6 نفر برتر وزن 120 کیلوگرم قرار گیرد.

 

۱۰ اَمرداد ۱۳۹۱ ۱۱:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.